کتاب سطل شما چقدر پر است؟

How full is your bucket?: Positive strategies for work and life
رهنمودهای مثبت برای کار و زندگی
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: البرز البرز
    نویسنده:
کد کتاب : 8200
مترجم :
شابک : 9789644424410
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

سطل تو چقدر پر است؟
How full is your bucket?: Positive strategies for work and life
برای کودکان
کد کتاب : 8201
مترجم : شیرین شریفیان
شابک : 9786009519330
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سطل شما چقدر پر است؟ اثر تام راث

بعد از آخرین تعامل با شخص دیگری چه احساسی داشتید؟
آیا آن شخص - همسر ، بهترین دوست ، همکار یا حتی یک غریبه - با ایجاد احساس مثبت تر در شما ، "سطل شما را پر کرد"؟ یا آیا آن شخص "از سطل شما کاهید" و منفی تر از قبل شما را ترک کرد؟
شماره 1 پرفروش ترین کتاب هفته نیویورک تایمز و شماره 1 BusinessWeek ، کتاب سطل شما چقدر پر است؟ نشان می دهد که چگونه حتی کوتاهترین تعاملات بر روابط ، بهره وری ، سلامتی و طول عمر شما تأثیر می گذارد. این کتاب در اطراف یک استعاره ی ساده از یک ملاقه و یک سطل سازمان یافته و در مدت 50 سال مورد تحقیق قرار گرفته است ، به شما نشان می دهد که چگونه لحظه های مثبت کار و زندگی خود را بسیار افزایش دهید - در حالی که یاد می گیرد منفی را کاهش می دهید.
سطل شما چقدر پر از کشفیات ، استراتژیهای قدرتمند و داستانهای جذاب است؟ مطمئنا این کتاب الهام بخش ترین روش ها برای تغییرات پایدار را در خود دارد و یک کتاب فوق العاده برای تمام زمان ها است. در این کتاب راهنمای الهام بخش ، اکتشافات دونالد او. کلیفتون ، پدربزرگ روانشناسی مثبت ، نشان می دهد که تمام تعاملاتی که شما در طول روز دارید می توانید زندگی شما تغییر دهد. سطل شما چقدر پر است؟ کتابی سریع و لطیف است. این کتاب بلافاصله به خوانندگان کمک می کند تا میزان احساسات مثبت را در زندگی خود و زندگی اطرافیان خودشان افزایش دهند. این کتاب مطمئنا تغییرات پایدار را در همه کسانی که این کتاب را می خوانند القا می کند.

کتاب سطل شما چقدر پر است؟

تام راث
تام راث، زاده ی سال 1975، مشاور تجاری و نویسنده ی آمریکایی است.راث در شهر لینکولن در نبراسکا به دنیا آمد. او دارنده ی مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه میشیگان و مدرک کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه پنسیلوانیا است.راث پس از اتمام تحصیل، وارد شرکت گالوپ شد و به کار مشاوره پرداخت. او مدتی به عنوان نایب رئیس نهاد تحقیقاتی VHL کار کرد و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه پنسیلوانیا فعالیت می کند.
نکوداشت های کتاب سطل شما چقدر پر است؟
n this brief but significant book, the authors, a grandfather-grandson team, explore how using positive psychology in everyday interactions can dramatically change our lives.
در این کتاب کوتاه اما قابل توجه ، نویسندگان ، یک تیم متشکل از پدربزرگ و نوه ، کشف می کنند که چگونه استفاده از روانشناسی مثبت در تعاملات روزمره می تواند زندگی ما را به طرز چشمگیری تغییر دهد
Publishers Weekly Publishers Weekly

Useful anecdotes that managers in particular should pay attention to.
حکایات مفیدی که به ویژه مدیران باید به آنها توجه کنند
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

قسمت هایی از کتاب سطل شما چقدر پر است؟ (لذت متن)