کتاب کیهان عزیز

Dear Universe
(200 مراقبه کوتاه برای تجلی سازی های آنی)
کد کتاب : 82004
مترجم : فرامرز آزاده
شابک : 978-6222207496
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کیهان عزیز اثر سارا پرات

«کیهان عزیز» عنوان کتابی است درباره ‎ی احساسات بشری. همه نوع احساسات، خوب و بد. کتاب ابتدا در قالب 100 مراقبه‎ ی کوتاه در باب احساسات منفی همچون خشم، تنهایی، ناامیدی، درماندگی و ... سخن به میان می‎آورد و به ما کمک می ‎کند تا بر آن‎ها غلبه نماییم. 100 مراقبه‎ ی دوم کتاب هم بر احساسات مثبت مانند تسلی، مثبت ‎اندیشی، وفور نعمت، ثابت ‎قدم بودن و ... اشاره دارد. این کتاب که در نوع خودش دایرة المعارف احساسات و نوآوری در کنکاش احساسات بشری می‎تواند محسوب شود، ترکیبی از راهنمایی‎ های کاربردی، تمرین‎ های پرشور و نطق‎ه ای خردمندانه را با خود به همراه دارد. نویسنده از همان ابتدای کتاب تجربیات زندگی شخصی‎اش را نیز با خوانندگان در میان می گذارد.
«کیهان عزیز» تاکنون به زبان‎های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، عبری، اسلواکی، صربستانی، رومانیایی و لهستانی ترجمه شده است. و اکنون انتشارات نسل نواندیش ترجمه ‎ی فارسی کتاب را برای خوانندگان ایرانی فراهم آورده است.

کتاب کیهان عزیز

سارا پرات
آراه پروت نویسنده بین المللی پرفروش، متخصص نمایش و میزبان پادکست MANIFEST است.سارا که توسط مجله Cosmopolitan به عنوان "گوروی تجلی" نامگذاری شد، از زندگی با رفاه به عنوان یک مادر مجرد در استرالیا به ایجاد یک شرکت موفق 7 رقمی رفت.در طول دهه گذشته، سارا با سخنان خود در مورد توانمندسازی عاطفی، خرد شهودی، و شفای مبتنی بر قلب، الهام‌بخش میلیون‌ها نفر بوده است. او با این باور هدایت می‌شود که هر کسی می‌تواند زندگی وحشیانه‌ترین رویاهای خود را نشان دهد و اگر شجاعت انجام این کار...