کتاب خانم چاپستیک

Miss Chopsticks
کد کتاب : 82106
مترجم :
شابک : 978-6225667099
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خانم چاپستیک اثر شین ران

کتاب « خانم چاپستیک» نوشته « شین ران» توسط انتشارات دانش آفرین منتشر شده است.
در این داستان لذت بخش و جذاب از سه دختر دهقان که با زندگی در شهر بزرگ دست و پنجه نرم می کنند، خوانندگانش را به قلب جامعه مدرن چین می برد.
خواهران لی تحصیلات چندانی ندارند، اما یک چیز به آنها وارد شده است: مادرشان شکست خورده است، زیرا نتوانسته پسری به دنیا بیاورد، و خود آنها فقط یک عدد را به عنوان یک نام شایستگی دارند. پدرشان به آنها می گوید که زنان مانند چوب غذا هستند: سودمند هستند و به راحتی شکسته می شوند. از طرف دیگر مردان تیرهای قوی هستند که سقف خانه را بالا نگه می دارند.

با این حال، هنگامی که شرایط خواهران را به جستجوی کار در نانجینگ دور می کشاند، محیط شهری جدید تکان دهنده چشمان آنها را باز می کند. وقتی پولی که به دست می‌آورند دوباره به دهکده می‌رسد، پدرشان مجبور می‌شود بفهمد که دختران بسیار نیرومند هستند.

همانطور که خواهران لی نانجینگ را کشف می کنند، ما نیز این کار را انجام می دهیم: گذشته، آداب و رسوم و فرهنگ آن، و آینده آن به عنوان مکانی که مردم می توانند زندگی خود را تغییر دهند.

کتاب خانم چاپستیک

شین ران
شین ران (Xuē Xīnrán) (متولد 1958 در پکن) روزنامه نگار، نویسنده، سخنران و مدافع مسائل زنان بریتانیایی-چینی است. او از سال 1989 تا 1997 با برنامه فراخوانی به نام "کلمات در نسیم شب" یک شخصیت محبوب رادیویی در چین بود. این برنامه بر مسائل زنان و داستان های زندگی متمرکز بود. او به خاطر سفرهای زیادی به چین برای مصاحبه با زنان برای کارهایش معروف بود. در سال 1997، او به لندن نقل مکان کرد و شروع به نوشتن داستان های زنانی کرد که در طول سفرش با آنها ملاقات کرد. اولین کتاب او، زنان خوب چین، در سال ...