کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی

Jonathan and Martha
کد کتاب : 82159
مترجم :
شابک : 978-6001217142
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی اثر پتر هوراچک

کتاب « آقای نارنجی، خانم نارنجی» نوشته « پتر هوراچک» توسط انتشارات « پرنده آبی» منتشر شده است.
جاناتان و مارتا دو کرم تنها هستند که در دو طرف درخت زندگی می کنند. یک روز گلابی بزرگ آبدار بین آنها روی زمین فرود می آید. قبل از اینکه بفهمند، آنها در یک پیچ و خم هستند و مجبورند زندگی خود را با هم تقسیم کنند. اما چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی این کرم‌هایی که زمانی تنها بودند مجبور به جدا شدن شوند؟

پتر هوراچک با استفاده از ترکیبی از تصاویر چشم نواز و روایت ساده و آسان، داستانی را به هم می‌پیوندد که شکل‌گیری یک دوستی مادام‌العمر بین دو کرم را به تصویر می‌کشد. آنها دعوا می کنند، سرگرم می شوند، با خطر مواجه می شوند، اما مهمتر از همه، همه این کارها را با هم انجام می دهند و اهمیت دوستی را کشف می کنند.

کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی

پتر هوراچک
من در روز پنجشنبه 30 ژوئن 1967 در پراگ در چکسلواکی به دنیا آمدم. دوران کودکی من عالی بود - واقعاً از آن لذت بردم.وقتی 15 ساله بودم به دبیرستان هنر در پراگ رفتم. خوب بود ما همه کارهای هنری را در آنجا انجام دادیم - چاپ، عکاسی، مجسمه سازی... و نقاشی. خوب پس مدرسه بود اما من خاطرات خوبی از آن دارم.به مدت 2 سال از 19 سالگی در یک آژانس تبلیغاتی و طراحی دولتی کار کردم. شوخی بود. در چکسلواکی کمونیستی چیزی برای تبلیغ یا طراحی وجود نداشت. اما این تجربه سرگرم کننده و در نهایت الهام بخش بود. با افراد جال...