کتاب شیر و پرنده

The Lion and the Bird
کد کتاب : 82306
مترجم :
شابک : 978-6004367974
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه کتاب خوب بچه ها سال 2016

معرفی کتاب شیر و پرنده اثر ماریان دوبو

یک روز پاییزی، شیری در باغ خود یک پرنده زخمی پیدا می‌کند. با رفتن پرندگان گروهش، شیر تصمیم می‌گیرد مسئولیت مراقبت از این پرنده را بپذیرد. او این کار را می‌کند و دوستان صمیمی می‌شوند. با این حال، پرنده در پاییز بعدی با گروه خود به راهی جدید می‌افتد. حالا چه اتفاقی برای شیر خواهد افتاد و دوستی آنها چه سرنوشتی خواهد داشت؟

ماریان دوبوک دیپلم خود را در زمینه طراحی گرافیک از دانشگاه کبک مونترال اخذ کرده است. او کتاب‌های مختلفی برای خوانندگان همه سنین ایجاد کرده و یک نقاش بین‌المللی معترف به‌شهرت است که کارهای او توسط ناشران اصلی در پانزده کشور منتشر شده است.

کتاب شیر و پرنده

ماریان دوبو
ماریان دوبو (متولد 1980) نویسنده کانادایی و تصویرگر کتابهای کودکان و نوجوانان ساکن کبک است.وی در مونترال متولد شد و در دانشگاه دو کبک به مونترال در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرد.اولین کتاب او La mer (2006) بود که به انگلیسی The Sea (2012) ترجمه شد. کتاب دوم او Devant ma maison به بیش از 15 زبان ترجمه شد. کتاب های او از آن زمان به 25 زبان ترجمه شده است. دوبو به عنوان بخشی از جشنواره آبی متروپولیس، تعدادی کارگاه در کتابخانه های مونترال برگزار کرد. در سال 2015 ، او برای کارگاه های آموزشی در Encuen...
نکوداشت های کتاب شیر و پرنده
The charming depiction of Lion’s home will delight sharp-eyed children, and the gentle pace of the story, which takes its time as surely as the plants in Lion’s garden take their time to grow, is reassuring.
تصویر جذاب خانه شیر، کودکان تیزبین را به وجد خواهد آورد، و سرعت ملایم داستان، که مطمئنا همانطور که گیاهان باغ شیر برای رشد زمان می برند، زمان می برد، اطمینان بخش است.
-Karen Cruze

قسمت هایی از کتاب شیر و پرنده (لذت متن)