کتاب بلک

Black
دالان وحشت (شکارچی خون آشام)
کد کتاب : 82344
شابک : 978-6226826419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 90
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بلک اثر آرمان میرزایی

پس از ساعتی گریستن در کنار جسد همسرش، پلک‌های لیلی را به آرامی بست و برای همیشه با چشم‌های آبی او خداحافظی کرد. پس از آن‌که بوسه‌ای بر پیشانیش نهاد... از جایش برخاست و تلو‌تلوخوران به سمت آینه رفت. به چهره‌ی بی‌روح و چشمان قرمز و پف‌کرده‌اش نگریست. آن‌ها فقط لیلی بلک را نکشته بودند... آن شب، مایکل فارنهایت نیز جانش را از دست داده بود.
آن موجودات، مایه‌ی وهم و ترس همه‌ی مردم بودند... مخصوصا در تاریکی شب... حال وقت آن بود که آن‌ها نیز بترسند... آن موجودات باید بدانند چه کسی آنها را به سزای اعمالشان می‌رساند. آن‌ها باید تا آخر عمرشان از شنیدن نام زنی که کشته بودند می‌ترسیدند. آن‌شب مایکل فارنهایت کشته شد... اما فردی دیگر از خاکستر اعماق وجود او شکل گرفت. آن‌شب مایکل بلک متولد شد... شکارچی خون‌آشام.

کتاب بلک

آرمان میرزایی
آرمان میرزایی، دانشجوی پزشکی و نویسنده‌ی مجموعه‌های «عِدِن» و «دالان وحشت»، متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۷۵ است.دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در نوشهر گذرانید و در ۱۶ سالگی به قائم‌شهر نقل مکان کرد.از همان کودکی به فانتزی و موضوعات تخیلی عشق می‌ورزید و این مسئله را از روی کمیک‌های بی‌شماری که نقاشی می‌کرد و می‌نوشت، می‌شد فهمید.در دوران نوجوانی، رمان‌های کوتاه بسیاری نوشت اما هیچگاه برای چاپ‌شان اقدام نکرد.کمی که گذشت، ...