کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش

ُModiriate Bazaryabi va Foroush
(با رویکرد جذب مشتری)
کد کتاب : 82469
شابک : 978-6229587072
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش اثر ارسلان خانزاده

از دهه 1980 به بعد که مفاهیم استراتژیک یا راهبردی درسازمان‌ها به تدریج جای خود را بازکرد، مدیریت بازار بیش از بخش‌‌‌‌های دیگر مدیریت سازمان‌ها به ‌این رویکرد توجه کردند و آن را در جمع فعالیت خرید و فروش به کار بردند. در‌این زمان استفاده از شیوه‌ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت، بررسی‌‌‌ها نشان داد‌‌ه است که ناموفق بودن شرکت‌ها و سازمان‌ها از ناتوانایی آن‌ها در بهره‌گیری از فنون بازاریابی و فروش نشأت گرفته است. ‌این شرکت‌ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می‌گیرند و به جای روی آوردن به بازاریابی و فروش با روش‌های پیشرفته فقط به فروش و کسب سود بیشتر توجه کرده و سود را بر رضایت مشتریان ترجیح می‌دهند.

اکنون که بازاریابی مورد توجه روز افزون شرکت‌ها، سازمان‌ها و ملت‌‌‌ها قرار گرفته و از مرحله فروش و توزیع به فلسفه پیچیده برای ارتباط پویای سازمان‌ها یا بازار‌‌هایشان تبدیل گشته است، اغلب شرکت‌های کوچک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده‌اند و در مرحله سازماندهی بازاریابی خود هستند.

ارسلان خانزاده، در این کتاب حاصل 20 سال تجربه خود را در حوزه بازاریابی و فروش، عوامل مهمی چون رضایت‌مندی مشتریان، تبلیغات، فرآیندهای مربوط به تأمین کنندگان کالا و خدمات و از همه مهم‌تر نقش منابع انسانی و اهمیت موضوع ارتباطات انسانی را به صورت جدی مورد توجه و بررسی قرار داده است. کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش با هدف نگاه استراتژیک به موضوع بازاریابی و فروش و آگاهی بیشتر مدیران نسبت به این حوزه از علوم مدیریت و ارتباطات تألیف شده است که در نهایت می‌تواند راهگشای خوبی برای رونق و توسعه کسب و کار در کشور باشد.

کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش

دسته بندی های کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش