بازی توکی

Tuki
  • 200,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • سازنده: هوگر هوگر
کد محصول : 82551
زودترین زمان ارسال : ---
ابعاد : 24.5*24.5
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : ساده
زمان تقریبی : 30 تا 45 دقیقه

معرفی بازی توکی

در بازی Tuki بازیکنان با توجه به کارت ها و تاس های رو شده، باید به کمک قطعاتی که در دست دارند ساختمان بسازند. باید طوری قطعات را روی هم قرار دهند که ضمن حفظ تعادل، با توجه به تعداد محدود قطعات بتوانند ساختمان را ان طور که باید طبق الگو بسازند.
در فرهنگ اسکیموها، واژه‌ی "توکیلیک" به اشیائی اطلاق می‌شود که پیامی (پیام‌هایی) در خود دارند و چشم‌اندازهای شمالی، سرشار از چنین نمادها و نشانه‌هایی هستند. مشهورترین این نشانه‌ها، "اینوکشوک"ها هستند؛ ساختارهایی از سنگ سخت -و معمولا به‌شکل بدن انسان- که مردمان شمالی، به‌عنوان نماد سرزمین یا برای بزرگداشت و یادبود به کار می‌بردند.
در هر نوبت از بازی توکی، شما باید تلاش کنید بر اساس آن‌چه که تاس به شما می‌گوید و با استفاده از سنگ‌ها و قطعات بزرگ برفی که در اختیار دارید، یک "اینوکشوک" بسازید. قطعات شما محدود هستند بنابراین همه‌ی خلاقیت خود را به کار گرفته و قطعات سه‌بعدی را طوری مورد استفاده قرار دهید که تعادل همیشه برقرار باشد. همواره یک پاسخ صحیح وجود دارد... فقط باید آن را کشف کنید!
"توکی" را می‌توانید در دو سطح آسان (برای تازه‌کارها) و سخت (برای حرفه‌ای‌ها) بازی کنید. باید سریع و دقیق باشید و سنگ‌های خود را به پیام‌رسانان شمال مبدّل کنید...

بازی توکی