کتاب دندان جنایت

The Tooth of Crime
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نیماژ نیماژ
    نویسنده:
کد کتاب : 82690
مترجم :
شابک : ‫‭978-6003675193‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دندان جنایت اثر سام شپرد

یکی از نمایشنامه هایی که برای اولین بار سم شپرد را به عنوان صدای اصلی در تئاتر آمریکا معرفی کرد، دندان جنایت درام راک مهیج و نوآورانه اوست که در اینجا در نسخه ای اصلاح شده منتشر شد که به همان تازگی و تحریک آمیز است که نسخه اصلی بیش از سی سال پیش بود.
هاس یک ستاره راک سالخورده در دنیایی که سرگرمی و جنگ خیابانی دست به دست هم می دهند، باید از خود در برابر کرو، یک تازه وارد که برای شهرت با او می جنگد، دفاع کند. دندان جنایت با ترکیب سبک‌های موسیقی و دیالوگ‌های شدید در یک موزیکال-فانتزی غیر متعارف، به طرز درخشانی بر روی ستاره‌های در حال ظهور و افسانه‌های در حال محو شدن ریف می‌زند و راک برای آن زندگی می‌کند و می‌میرد.

کتاب دندان جنایت

سام شپرد
ساموئل شپارد راجرز چهارم (Samuel Shepard Rogers IV) (زاده ۵ نوامبر ۱۹۴۳ - درگذشتهٔ ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷) نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگر آمریکایی بود. شپرد در طول زندگی حرفه‌ای اش بیش از ۴۰ نمایش‌نامه نوشت.سم شپرد برای اولین بار در سال ۱۹۷۱ با نمایش دهان کابوی مورد توجه قرار گرفت.از جمله فیلم‌های او می‌توان به چیزهای درست، بلک‌تورن، حماقت برای عشق، باندیداس، ماگنولیاهای فولادی، پرونده پلیکان اشاره کرد. او یکی از نویسندگان فیلم‌نامه فیلم پاریس، تگزاس بود. او...