کتاب سیتی پپ

Pep's City
ساختن 1 ابر تیم (ادبیات ورزشی،زندگی نامه25)
کد کتاب : 82704
مترجم :
شابک : 978-6226489362
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 341
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیتی پپ اثر لوئیس مارتین

پپ گواردیولا در طول سه فصل حضور در انگلیس، چیزی را ساخته است که لیگ برتر قبلا هرگز ندیده است: تیمی که بر بازی‌ها مسلط است و مانند هیچ تیم دیگری، گل می‌زند و امتیازات و جام‌ها را با سرعتی بی‌سابقه جمع‌آوری می‌کند.
در طول آن سفر، روزنامه نگاران اسپانیایی لو مارتین و پل بالوس در باشگاه حضور داشتند و گزارشی از نحوه تشکیل یک تیم خارق العاده را گزارش کردند: از استخدام خود گواردیولا گرفته تا کادر پشتی که بستر را برای تیمش فراهم می کنند و بازیکنان فوق ستاره ای که استاندارد جدیدی در فوتبال بریتانیا ایجاد کرده اند.
هیچ ورزش نویس دیگری در طول سه فصل حضورشان در منچستر به این نوع دسترسی به گواردیولا و تیمش نداشته است. نتیجه مصاحبه‌ها و پروفایل‌های انحصاری و عمیق از هر چهره کلیدی سیتی و داستان‌های داخلی درباره تصمیم‌هایی است که تیم را شکل داده است، از جمله تحولات دفاعی که باعث شد گواردیولا دروازه‌بان و مدافعان کناری خود را قبل از رکوردش تغییر دهد. شکستن فصل 100 امتیازی 2017-18; قرار شام با سرخیو آگوئرو که مسیر حرفه ای مهاجم سیتی را تغییر داد. و کلوزآپ از هر بازی بزرگ در فینال هیجان انگیز مسابقه قهرمانی 2018-19.

کتاب سیتی پپ