کتاب چوپان و پلیس

Choopan Va Police
قصه های شیرین دلستان و گلستان 2
کد کتاب : 82738
شابک : 978-9647512367‬‬‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 56
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب چوپان و پلیس اثر محمد حمزه زاده

کتاب « چوپان و پلیس» (قصه های شیرین دلستان و گلستان 2 ‮‬) نوشته « محمد حمزه زاده» توسط انتشارات «هزار برگ» منتشر شده است.
داستان این کتاب در روستایی است در پای "بلند کوه" میگذرد. روستایی به نام دلستان. این روستا به خاک خوبش معروف شده است. بیش‌تر مردم در گلستان یا کوزه‌ گرند یا کوزه فروش هستند. بعضی از کوزه‌های ساخت دلستان، سال هاست که در دورترین‌جاهای دنیا دست به دست میشود و هنوز مشتری دارد. پشت بلند کوه روستای است بنام.گلستان. مردم گلستان با آب چشمه‌های جوشان بلند‌کوه که به سمت روستای‌شان جاری است, گل پرورش می‌دهند و از این راه روزگار میگذرانند. دلستان و گلستان مردمانی باصفا و کوشا دارد. با آرزو‌ها و رسم‌ها و خوبی‌ها و بدی‌های شبیه همه مردم دنیا. قصه‌ها و غصه‌های این مردم، خواندنی و ماندنی است.

کتاب چوپان و پلیس

محمد حمزه زاده
محمد حمزه‌زاده، متولد سال 1348 تهران، از هفده سالگي نوشتن براي مجلات را آغاز کرد و در بيست و دو سالگي اولين کتاب خود را که مجموعه قصه‌اي براي نوجوانان بود به چاپ رساند. از بيست و چهار سالگي سردبير مجلات رشد کودک و نوآموز و دانش آموز وزارت آموزش و پرورش شد.در ادامه فعاليت در مجلات رشد، چهار سال معاون هنري دفتر انتشارات كمك آموزشي بود. وي كه فارغ التحصيل كارشناسي كارگرداني سينماست، کار در حوزه هنري را با همکاري با دفتر ادبيات و هنر مقاومت شروع کرد. سپس وارد مجله سوره نوجوانان شد و چند...