کتاب پرتگاه

The Edge
(پسری به نام قله 2)
کد کتاب : 83019
مترجم :
شابک : 978-6222741570
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

«رولند اسمیت» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب پرتگاه اثر رولند اسمیت

کتاب «پرتگاه» رمانی نوشته «رولند اسمیت» است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. فقط چند ماه از بازگشت «پیک مارسلو» به خانه از ارتفاعات تبت می گذرد اما او قصد دارد به یک ماجراجویی حتی خطرناک تر از قبل بپیوندد. میلیاردری اسرارآمیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری «صعود بین المللی برای صلح» است که شامل صدها نوجوانی می شود که به صورت همزمان از کوه های مرتفع در نقاط مختلف دنیا بالا خواهند رفت، در حالی که گروهی برای فیلمبرداری نیز با آن ها همراه خواهد بود. گروه «پیک» به افغانستان فرستاده می شود. وقتی یکی از اعضای گروه، توجه افرادی خطرناک و خلافکار را به خود جلب می کند، «پیک» و سایر کوهنوردان باید یک مأموریت نجات شجاعانه را طرح ریزی کنند و راهی برای فرار از این مخصمه بیابند.

کتاب پرتگاه

رولند اسمیت
رولند اسمیت (متولد 30 نوامبر 1951) نویسنده آمریکایی داستان های جوانان و همچنین کتاب های غیر داستانی برای کودکان است.رولند اسمیت در پورتلند، اورگان متولد شد، فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی پورتلند است و به دنبال یک کار نیمه وقت در باغ وحش اورگان در پورتلند، یک حرفه 20 ساله را به عنوان یک باغ وحش دار شروع کرد، هم در باغ وحش اورگان و هم در باغ وحش اوپنون. تاکوما، واشنگتن وی پس از تلاش برای نجات حیات وحش به دنبال ریختن روغن اکسون والدز، در سال 1990، او اولین کتاب خود را با نام Sea Otter Rescue ، ...
نکوداشت های کتاب پرتگاه
Readers familiar with the first book and newcomers alike will enjoy this trek.
مخاطبین آشنا با کتاب اول و مخاطبین جدید به شکل مشابه از این سفر لذت خواهند برد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Fans of the bestselling Peak will be thrilled.
طرفداران کتاب پرفروش «پسری به نام قله» به وجد خواهند آمد.
Amazon Amazon

With a nail-biting rescue attempt that will have readers turning pages.
با یک مأموریت نجات نفسگیر که مخاطبین را وادار به ورق زدن صفحات می کند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب پرتگاه (لذت متن)
پلنگ برفی چنان می پرد که همه را حیرت زده می کند. پرشی چهار متری. شاید هم پنج متری. تا بالای دیوارهای پرشیب می پرد. روی لبه ای باریک فرود می آید، انگار از هوا هم سبک تر است.

دو توله اش پایین دیواره ایستاده اند و برایش زوزه می کشند تا بیاید پایین. پنجه های خاکستریاش از لبه صخره آویزان شده. دم دراز و کلفتش را مثل میزانه شمار به عقب و جلو تکان می دهد. به توله هایش که پایین ایستاده اند، نگاهی می اندازد، خمیازه ای می کشد، دمش را دور بدنش می پیچد، بعد چشمان سبز کمرنگش را می بندد.

من چی؟ خیلی هم نمی شود اسمم را نابغه گذاشت. مگر این که توانایی بالا رفتن از دیواره های پرشیب و ساختمان ها یک جور استعداد به حساب بیاید. اگرچه دیگر نمی توانم از ساختمان ها بالا بروم؛ راستش تا هجده سالگی به طور مشروط آزاد هستم و حق بالا رفتن از جایی را ندارم.