کتاب سم زدایی دوپامین

Dopamine Detox
کد کتاب : 83032
مترجم :
شابک : 978-6227741407
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 56
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سم زدایی دوپامین
Dopamine Detox
راهنمای مفیدی برای از بین بردن عوامل حواس پرتی و آموزش مغز برای انجام کارهای سخت
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 96862
مترجم :

شابک : 978-9642334384
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سم زدایی دوپامین
Dopamine Detox
کد کتاب : 111675
مترجم :
شابک : 978-6227592764
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سم زدایی دوپامین اثر تیبو موریس

آیا مدام معطل می کنید؟ آیا احساس بی قراری می کنید و نمی توانید روی کار خود تمرکز کنید؟ آیا در هیجان زده شدن در مورد اهداف اصلی مشکل دارید؟
اگر چنین است، ممکن است به سم زدایی دوپامین نیاز داشته باشید.
در دنیای امروزی که حواس پرتی همه جا وجود دارد، دستیابی به توانایی تمرکز بیش از پیش دشوارتر شده است. ما دائما تحریک می شویم، احساس بی قراری می کنیم، اغلب بدون اینکه بدانیم چرا.
زمانی که زمان کار فرا می رسد، ناگهان کارهای دیگری برای انجام دادن پیدا می کنیم. به جای اینکه برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم، پیاده روی می کنیم، قهوه می خوریم یا ایمیل هایمان را چک می کنیم. همه چیز ایده خوبی به نظر می رسد - همه چیز به جز کارهایی که باید انجام دهیم.
آیا خود را در شرایط فوق تشخیص می دهید؟
اگر چنین است، نگران نباشید. شما به سادگی بیش از حد تحریک شده اید.
سم زدایی دوپامین به شما کمک می کند تا سطح تحریک خود را کاهش دهید و تمرکز خود را در 48 ساعت یا کمتر به دست آورید تا بتوانید کارهای کلیدی خود را انجام دهید.
به طور خاص، در سم زدایی دوپامین خواهید دید:
دوپامین چیست و چگونه کار می کند
مزایای اصلی تکمیل سم زدایی دوپامین
تمرینات عملی برای از بین بردن حواس پرتی و تقویت تمرکز

سم زدایی دوپامین راهنمای شماست که باید بخوانید و حتما دنبال کنید تا به شما کمک کند عوامل حواس پرتی را حذف کنید تا در نهایت بتوانید به راحتی روی اهداف خود کار کنید. اگر راهبردهای آسان برای درک، تمرین های عملی و آموزش های بی معنی را دوست دارید، این کتاب را دوست خواهید داشت.

کتاب سم زدایی دوپامین

تیبو موریس
تیبو نویسنده بیش از 20 کتاب از جمله پرفروش ترین کتاب‌های آمازون، "مربی خودت باش" است که نزدیک به 200000 نسخه فروخته است و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. ماموریت تیبو کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، کار او را دوست خواهید داشت.
قسمت هایی از کتاب سم زدایی دوپامین (لذت متن)
تصور کنید ساختار اجتماعی ما یک سلسله مراتب دارد. که البته می توانیم این فرض را پیچیده تر کنیم و بگوییم ساختار اجتماعی مان از سلسله مراتب های بسیاری و نه فقط یکی، تشکیل شده است و احتمالا آن ها همه با هم یک فراسلسله مراتب را تشکیل می دهند. خب، پس ما سلسله مراتب های بسیار بسیار زیادی داریم و اگر بخواهیم ایده ی آن را در طول زمان ترسیم کنیم، می بینیم که در هر حوزه و زمینه ای سلسله مراتب های متفاوتی در زمانه های مختلف وجود داشته است. ممکن است تصور کنید باید چیزی مشترک بین تمام این سلسله مراتب ها وجود داشته باشد که توانسته افراد موفق را گرد هم بیاورد. اگر به فرض شما در سلسله مراتب الف شخص موفقی باشید، احتمالا چیزی در شما وجود دارد که به نحوی با افراد موفق سلسله مراتب های ب، جیم و دال نیز مشترک است. آدمیزاد هم که استاد تعمیم دادن موضوعات مختلف به هم است؛ ما می توانیم یک نمونه را مشاهده کنیم و از کلی نمونه های مختلف، منظور موردنظرمان را برداشت کنیم. پس بیایید یک مثال بزنیم: کودک که بودیم، همیشه با بچه های دیگر بازی می کردیم، بازی هایی مثل خاله بازی. در خاله بازی معمولا یکی مادر می شود، یکی پدر. حالا این پدر و مادر ممکن است بچه هم داشته باشند، یا حیوان خانگی و مواردی مانند این ها. وقتی به قوانین بازی این بچه ها نگاه کنیم، فکر می کنیم آن ها دارند نقش والدینشان را بازی می کنند؛ مثلا فکر می کنیم کسی که نقش پدر خانواده را دارد از پدرش تقلید می کند، در حالی که این طور نیست. تقلید در صورتی اتفاق می افتاد که بچه تمام حرکات و سکنات پدرش از شکل حرکت تا نحوه ی راه رفتنش را از او بردارد. اما کاری که بچه ها هنگام خاله بازی می کنند این نیست.