کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

Change Your Life with NLP
کد کتاب : 83127
مترجم :
شابک : 978-6222207267
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی اثر لینزی اگنس

چاپ اول این کتاب الگوی شخصی من درباره چگونگی تغییر سبک زندگی با ان‌ال‌پی بود. هنگامی‌که اولین تألیفم را به رشته تحریر درآوردم، چهل‌وهفت سال داشتم. ازآنجاکه اخیرا دریافته بودم روش‌های ان‌ال‌پی توانایی بالقوه‌ای در تغییر سبک زندگی افراد دارند و آن‌ها را در کلاس‌های آموزشی‌ام تعلیم می‌دادم، اشتیاق فراوانی در من ایجاد شد تا هدفی عالی را در پیش بگیرم و با تألیف این کتاب افراد بیشتری را با ان‌ال‌پی آشنا کنم.
خوشبختانه کتاب بیش از آنچه فکرش را می‌کردم، به خوانندگانم کمک کرد تا شهامت به خرج دهند و به‌سوی رویاهایشان قدم بردارند.
این اثر کتابی علمی و آموزشی در مفهوم سنتی نیست. قرار هم نبود که باشد. بنابراین، اگر شما اخیرا در زمینه ان‌ال‌پی اطلاعات فراوانی کسب کرده‌اید یا به‌دنبال راهنمایی تئوری درباره ان‌ال‌پی هستید، باید بگویم احتمالا کتاب مناسبی را انتخاب نکرده‌اید. اما اگر می‌خواهید از اصول اولیه ان‌ال‌پی آگاهی کسب کنید و از آن مهم‌تر، بتوانید با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها در زندگی خود و دیگران تغییر رقم بزنید، کتاب حاضر با در اختیار قرار دادن تمرین‌های کاربردی و عملی که برای همه قابل‌درک و اجراست، به شما در این زمینه یاری می‌رساند.
وقتی از من خواسته شد تا به چاپ دوم کتاب فکر کنم، در ابتدا نمی‌دانستم چه مطالب جدیدی را به کتاب قبلی بیفزایم تا اینکه درنهایت با تلاش و کوشش دو فصل جدید به رشتۀ تحریر درآمد. فصل اول با عنوان «من کیستم؟» که با استفاده از ابزارهای ان‌ال‌پی نشان می‌دهد ذات یا ماهیت اصلی شما چیست؛ زیرا وقتی می‌خواهید از شخصیت درونی خود بیشتر بدانید، خودآگاهی نخستین گام به‌سوی رهبری فردی است. فصل دوم نیز با عنوان «تحت‌تأثیر قرار دادن دیگران با صداقت و درستکاری» به شما می‌آموزد که چگونه ارتباط موثرتر و مفیدتری با دیگران برقرار کنید.
از سفر خود لذت ببرید...

کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

لینزی اگنس
لینزی اگنس بنیانگذار و مدیر عامل The Change Corporation است، یک شرکت دوره آموزشی NLP که در دوره های آموزشی مدیریت و آموزش رهبری تخصص دارد. او یک مربی معتبر NLP از طریق هیئت آمریکایی NLP است.
دسته بندی های کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی