کتاب آرایش های نوپدید

Arayesh-haye Nopadid
(پژوهشی فقهی در طهارت های سه گانه)
کد کتاب : 83134
شابک : 978-9640923535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آرایش های نوپدید اثر اکرم تفتی

منظور از آرایش های نوظهور و نوپدید چیست؟ چرا این دسته از آرایش ها در جامعه امروزی رواج پیدا کرده اند به گونه ای که هر کس با چشمان خود در هر لحظه می تواند آنها را ببیند؟ معضلاتی که این دسته از آرایش ها به خود شخص و جامعه وارد می کند چیست؟
خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید :«ان الله جمیل یحب الجمال» بدین معنا که خداوند فطرت زیبا دوستی و کمال طلبی را در وجود هر انسانی بر اساس حکمت خود قرار داده و هر کس علل الخصوص بانوان بر اساس همین فطرت به دنبال زیبایی جویی هستند.
اما جامعه نادرست غربی و آموزه های غلط این روزه ما سبب ظهور و پدید آمدن گونه ای نو از آرایش ها شده است که به نقلی هم یقه خود شخص و هم جامعه ای که او در آن زندگی می کند را خواهد گرفت.
دشمن برای مشغول کردن افراد به خود، غفلت از یاد خداوند و دور کردن انسان از کمال طلبی خویش و به دنبال آن دورکردن وی از هدف های اصلی اش، سعی در عادی سازی و رواج این آرایش ها برای کشور های مختلف کرده است که بیشترین استقبال از این آرایش ها را کشورهای مسلمان و عربی دارند.
در کتاب "آرایش های نوپدید" خانم اکرم تفتی در قالب نویسنده این اثر تلاش کرده است تا پژوهشی فقهی در طهارت های سه گانه انجام دهد و به زوایای مختلف از آرایش های نوپدید و جو غالب در جامعه بپردازد.

کتاب آرایش های نوپدید

دسته بندی های کتاب آرایش های نوپدید