کتاب سیمای جنیان

Simaye Jennian
تفسیر سوره جن
کد کتاب : 83135
شابک : 978-9640923993
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سیمای جنیان اثر احمد بهشتی

اثر پیش رو درباره تفسیر سوره جن است که این سوره ۲۸ آیه دارد، البته همه سوره درباره جنّیان نیست، بلکه از ۲۸ آیه آن، ۱۵ آیه درباره جن و ۱۰ آیه درباره انس و سه آیه درباره پیامبران می‌باشد که تمام آیات آن در مکه نازل شده است.
از پیامبر (ص) نقل شده است: هر کس سوره جن را بخواند، به عدد هر جن و شیطانی که آن حضرت را تصدیق یا تکذیب کند، ثواب آزاد کردن بنده‌ای به او داده می‌شود.
پیش از این اثر نیز شش عنوان اثر تحت عنوان سیماها منتشر شده که عبارتند از: سیمای نیکوکاران (تفسیر سوره انسان)، سیمای جمعه گزاران (تفسیر سوره جمعه)، سیمای رستاخیزی (تفسیر سوره قاف)، سیمای محمد (ص) جلد ۱ (تفسیر سوره مدّثّر)، سیمای محمد (ص) جلد ۲ (تفسیر سوره مزّمّل)، سیمای منافقان (تفسیر سوره منافقون).

کتاب سیمای جنیان

احمد بهشتی
احمد بهشتی (متولد ۱۳۱۴ در میانشهر از توابع فسا) نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، پژوهشگر فلسفه، مدرس حوزه علمیه، نماینده سابق ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فارس و رئیس سابق دانشگاه قم است.بهشتی در سال ۱۳۳۹ در كنكور دانشكده الهيات دانشگاه تهران شرکت کرده و قبول شد. بعد از گذرِ سه سال، فارغ‌التّحصیل شد. در سال ۱۳۴۵ در رشته فلسفه در مقطع دکتری فارغ التحصیل شد و یازده سال بعد یعنی در سال ۱۳۵۶ با چند سال تأخیر رساله دكترایش را كه با راهنمایی مرتضی مطهری آماده...
دسته بندی های کتاب سیمای جنیان