کتاب جلوه های لاهوتی شرح زیارت جامعه کبیره

Jelve-haye Lahooti
2جلدی
کد کتاب : 83139
شابک : 978-9640923504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1720
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب جلوه های لاهوتی شرح زیارت جامعه کبیره اثر محمدباقر تحریری

زیارت جامعه کبیره که اقیانوسی مواج از معارف الهی و مضامین عالی مشتمل بر معرفی مقام ائمه علیهم السلام است؛ از امام علی النقی علیه السلام به ما رسیده است. زیارت جامعه که به تعبیر علامه مجلسی(ره) از نظر سند و روایت از صحیح‌ترین و قوی‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است یادگاری عظیمی است که در حرم هر یک از ائمه معصومین علیهم‌السلام آن زیارت را می‌خوانیم.
از آنجاکه این زیارت ، بر نقل نصوص مختلف ، معتبرترین زیارات بوده و توصیه به خواندن آن در مشاهد مشرفه ، اکیدا به چشم می خورد ؛ توجه به مضامین مهم آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد .
این کتاب شرح بسیار زیبایی از زیارت جامعه کبیره می باشد.

کتاب جلوه های لاهوتی شرح زیارت جامعه کبیره

محمدباقر تحریری
محمدباقر تحريرى (متولد1334-تهران)، استاد اخلاق و تولیت مدرسه مروی است.پدر ایشان شیخ محمود تحریری از علمای شیعه بود.ايشان در حدود سال 1348ش پس از سه سال تحصيل دروس حوزوى در مدرسه آيت‌الله مجتهدى در تهران، با عزيمت به قم، به تحصيلات حوزوى در آن شهر ادامه داد.دروس سطح را در خدمت اساتيدى چون: اوسطى، دوزدوزانى، صلواتى، ستوده، مظاهرى و فاضل گذراند. وى درس خارج اصول را به مدت ده سال نزد آيت‌الله فاضل لنكرانى، سيد محمد روحانى و آيت‌الله حاج شيخ جواد تبريزى سپرى كرد.آيت‌الله تحريرى...
دسته بندی های کتاب جلوه های لاهوتی شرح زیارت جامعه کبیره