کتاب یک شغل نان و آب دار

Yek Shoghl-e Nan-o Abdar
کد کتاب : 83613
شابک : 978-6222087227
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 26
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب یک شغل نان و آب دار اثر حمید گروگان

بازگشتی شگفت­ انگیز به داستان­ ها و حکایت­ های قدیمی. کتابی کاملا متفاوت با بیشتر آثار موجود در بازار نشر کودک و نوجوان که امکان آشنایی بچه ­های ده سال به ­بالا را با این شکل رو­به­ فراموشی از ادبیات را امکان­ پذیر می ­کند و فرصتی فراهم می ­آورد تا آنان با صورت آشنا برای نسل والدین خود و پیش از آن آشنا شوند.
«یک شغل نان و آب دار» داستانی برگرفته از آرزوها و خیال­ هاست. پسر جوان قهرمان اثر، مزرعه ­ای دارد و مرغ و خروس و بز و گربه­ ای و سگی که مراقب آنهاست. ولی بعد از شنیدن توصیف مردم از روستای آن­سوی رودخانه، در جستجوی «یک شغل نان و آب­ دار» خانه و کاشانه­ خود را رها می ­کند و به جستجوی بخت و اقبال خود بر­می­ آید.

کتاب یک شغل نان و آب دار

حمید گروگان
حمید گروگان متولد سال 1330، کارشناس ادبیات کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است. ویسردبیر و نویسنده بخش فرهنگی در روزنامه های جمهوری اسلامی و انقلاب فرهنگ،کارشناس فرهنگی در امور تربیتی آموزش و پرورش،تهیه کننده و نویسنده برنامه کودک و نوجوان در سیمای جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر انتشارات و گرافیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول استودیوی صدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر گرافیک مجلات رشد، سردبیر مجلات رشد کودک و دانش‌آم...