کتاب آنگلا مرکل

Angela Merkel
(تأثیرگذارترین رهبر اروپا)
کد کتاب : 83681
مترجم :
شابک : 978-6004681049
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آنگلا مرکل اثر متیو کوتراپ

کتاب «آنگلا مرکل» اثری نوشته «متیو کوتراپ» است که نخستین بار در سال 2016 به انتشار رسید. نویسنده در روایت خود از مسیر حرفه ای «مرکل»، به شکلی منحصر به فرد بر تفاوت ها در فرهنگ سیاسی میان کشورهای واقع در دو سوی اقیانوس اطلس تأکید می کند. «مرکل» که دختر کشیشی «لوتری» در آلمان شرقی کمونیست بود و دانش آموزی نخبه در ریاضیات و زبان به حساب می آمد، پس از گذراندن دوران دانشگاه، مدرک دکتری خود را در رشته شیمی کوانتوم دریافت کرد. اما تا فروپاشی کمونیسم و سقوط دیوار برلین در سال 1989 طول کشید تا «مرکل» وارد دنیای سیاست شود. نویسنده بیان می کند که «مرکل» در مقام صدر اعظم، توجهی موشکافانه را نسبت به جزئیات از خود نشان داده که می توان رد آن را در دوران کودکی او پیدا کرد: زمانی که «آنگلا» 9 سال داشت، شعارش این بود: «هیچ وقت از خودت ناتوانی نشان نده.»

کتاب آنگلا مرکل

متیو کوتراپ
متیو کوتراپ (Matt Qvortrup) (محل تولد: Funen، دانمارک) استاد علوم سیاسی در دانشگاه کاونتری و استاد مدعو در دانشگاه ملی استرالیا است. او همچنین سردبیر مشترک The European Political Science Review است. او که یک وکیل و همچنین یک دانشمند علوم سیاسی بود، دکترای خود را در دانشگاه آکسفورد به دست آورد.
نکوداشت های کتاب آنگلا مرکل
This eye-opening biography is necessary reading for anyone who wants to broaden his or her perspective on the world today.
این زندگینامه روشنگرانه، اثری ضروری برای هر کسی است که می خواهد دیدگاه خود نسبت به جهان امروز را گسترش دهد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A consistently compelling read from beginning to end.
اثری که به شکل پیوسته، از ابتدا تا انتها جذاب است.
Midwest Book Review

A well-written and informative tribute to an extraordinary political leader.
یک ادای دین خوش-ساخت و آموزنده به یک رهبر سیاسی خارق العاده.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب آنگلا مرکل (لذت متن)
اما این عجیب به نظر می رسید: سیاستمداران معمولا افرادی خودشیفته در نظر گرفته می شوند که هیچ وقت از صحبت درباره خودشان و دستاوردهایشان خسته نمی شوند.

منفعل بودن، تأثیر پذیرفتن از رویدادها و نه کنش های خود فرد، انتقادی جدی از هر سیاستمدار است. رهبر خوب، مصمم و کنشگر است، و خطرها را قبل از این که به واقعیت تبدیل شوند، می بیند.

این بخشی از شخصیت یک دیپلمات است که مهارت ها و توانایی های مخالفان خود را تشخیص دهد.