کتاب خودیاری در بیماری های عصبی

Self-Help for Your Nerves
  • 15 % تخفیف
    68,000 | 57,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرکز مرکز
    نویسنده:
کد کتاب : 83790
مترجم :
شابک : 978-9642135127
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

در فهرست «کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند»

معرفی کتاب خودیاری در بیماری های عصبی اثر کلر ویکس

کتاب «خودیاری در بیماری های عصبی»، اثری نوشته «کلر ویکس» است که نخستین بار در سال 1981 منتشر شد. این کتاب، مجموعه ای ارزشمند از اطلاعات و تکنیک های کاربردی را ارائه می کند. جنبه های فیزیکی آشنای اضطراب، از جمله ناراحتی معده، عرق کردن دست ها، افزایش ضربان قلب، لرزش بدن، و ناتوانی در تنفس عمیق، در کنار بسیاری دیگر از نشانه ها مورد بررسی قرار می گیرد. «ویکس» به تشریح مشکلاتی «بیش از اندازه آشنا» مانند اندوه، عذاب وجدان، وسواس، بی خوابی، افسردگی و از دست دادن اعتماد به نفس می پردازد و اطلاعاتی مفید را از هر کدام از این موارد ارائه می کند. استفاده از تجارب واقعی افراد در مواجهه با اضطراب، نمونه هایی ملموس و متنوع را به وجود می آورد که به مخاطبین کمک می کند به درکی عمیق تر از مفاهیم مورد نظر دست یابند.

کتاب خودیاری در بیماری های عصبی

کلر ویکس
دکتر هیزل کلر ویکس (11 آوریل 1903 - 2 ژوئن 1990) یک پزشک عمومی و نویسنده بهداشت استرالیایی بود. او همچنین به عنوان یک دانشمند تحقیقاتی کار می کرد. برخی او را پیشگام درمان اضطراب مدرن از طریق شناخت درمانی می دانند. وی همچنان به خاطر کتابهایش در زمینه مقابله با اختلالات اضطرابی مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کتاب های خودیاری اضطراب امروز همچنان به استناد کارهای او ادامه می دهند.
نکوداشت های کتاب خودیاری در بیماری های عصبی
An essential guide for everything you need to know to keep relaxed through everyday life.
یک راهنمای ضروری در مورد تمام چیزهایی که نیاز دارید تا در زندگی روزمره، آرامش خود را حفظ کنید.
Amazon Amazon

The phenomenally successful guide to dealing with nervous illness.
یک راهنمای فوق العاده موفق برای مواجهه با بیماری عصبی.
Barnes & Noble

It offers the most comprehensive insight and advice into coping with nervous stress.
این اثر، جامع ترین بینش ها و توصیه ها در مورد رویارویی با اضطراب عصبی را ارائه می کند.
Booktopia

قسمت هایی از کتاب خودیاری در بیماری های عصبی (لذت متن)
راهنمایی که نیاز دارید، در این کتاب کوتاه قرار گرفته است. اما ثبات قدم و شجاعت را می توانید، با میزانی کمک، در خودتان بیابید. قدرت مورد نیاز برای بهبودی، به محض این که راه را به شما نشان دهند، در درون شما است. به شما اطمینان می دهم.

اگر در حال خواندن این کتاب هستید چون به فروپاشی عصبی دچار شده اید یا اعصابتان در «وضعیتی بد» قرار گرفته، باید بدانید که این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده، و من به همین خاطر شما را مستقیما خطاب قرار خواهم داد، انگار که در کنار من نشسته اید.

دلیل اساسی فروپاشی، چه ملایم و چه حاد، ترس است. اختلاف، اندوه، عذاب وجدان، یا شرم ممکن است باعث آغاز یک فروپاشی شوند، اما مدت زیادی نمی گذرد که ترس، کنترل را به دست می گیرد.