کتاب کوپه ی اختصاصی

Special Coupé
چهار مکالمه
کد کتاب : 8407
شابک : 9789641914044
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 77
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کوپه ی اختصاصی اثر یوریک کریم مسیحی

انتشارات مروارید منتشر کرد: مکالمه اصطلاحی ست حالا برای من خاص که برای فرمی از نوشتن به کار می برم و آن متنی ست نوشته شده فقط با گفت و گو گفت و گویی دونفره که پایی در نمایشنامه دارد و پای دیگر در داستان.نمایشنامه ایت چون استوار است بر گفت و گو و گفت گوی قصه ی نمایشنامه را پیش میبرد هرچند خود خواسته از دیگر امکانات نمایشنامه نویسی چشم پوشیده است و داستان است چون با گفت و گو داستانی ساخته میشود هرچند خود خواسته از دیگر امکانات داستان نویسی چشم پوشیده است.

کتاب کوپه ی اختصاصی

یوریک کریم مسیحی
وریک کریم‌مسیحی، نویسنده و عکاس و منتقد هنری، در سال 1343 در تهران متولد شد.کریم‌مسیحی در اسفند 1393 گواهینامه درجۀ دو (معادل کارشناسی ارشد) از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفت. او در حوزه‌های گوناگون هنری از جمله داستان‌نویسی، عکاسی و طراحی گرافیک فعالیت کرده و صاحب آثاری است. طبقۀ همکف، نَفَسِ عمیق، صد میدان از جمله آثار داستانی کریم‌مسیحی است و کتاب‌های شب سپيده می‌زند، در جهت عکس، عکس و دیدن عکس، نگاهم کن! خیالم کن! و اول شخص مفرد مجموعه جستارهای اوست.
قسمت هایی از کتاب کوپه ی اختصاصی (لذت متن)
شیشه های ماشین دودیه؛عجیبه منو دیدی! شاید چون توهم داشتی منو می دیدی. شایدم علتش اینه که دلم می خواست سوار بشی.همین جا بود؛چار سال قبل. چار سال و خرده ای. چار سال و چار ماه و یک هفته و سه روز؛یا به عبارتی:چار سال و چار ماه و ده روز. ممکنه یادم بره؟! همین جا بود، همین جای پیاده رو، همین موقع عصر، با این تفاوت که اون موقع دست دختر خواهرم دستم بود،این دفعه…