کتاب ریسمانی که نگه مان داشت

The Line That Held Us
کد کتاب : 84172
مترجم :
شابک : 978-6001041969
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«دیوید جوی» از نویسندگان پرفروش در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب ریسمانی که نگه مان داشت اثر دیوید جوی

کتاب «ریسمانی که نگهمان داشت» رمانی نوشته «دیوید جوی» است که نخستین بار در سال 2018 به چاپ رسید. «دارل مودی» پس از این که به شکل اتفاقی در هنگام شکار به «کارول سیسی بروئر» شلیک می کند و او را به قتل می رساند، از بهترین دوستش، «کالوین هوپر»، برای پنهان کردن جسد کمک می خواهد، چون «دارل» می ترسد که برادر بی رحم و تندخوی «سیسی» یعنی «دویین» برای انتقام به سراغ او بیاید. «دویین» پس از ناکامی در پیدا کردن برادرش، تصمیم به انتقام می گیرد و پس از مدتی، ردی از خون را در منطقه ای می یابد که برادرش معمولا برای یافتن گیاه «جینسینگ» در آنجا حفاری می کند. روایت اما به جای تمرکز بر «دارل»، «کالوین»، و دوست دختر «کالوین» یعنی «انجی» که در ماجرای پنهان کردن قتل دخیل می شود، ماجرای «دویین» را پی می گیرد؛ افکار وسواس گونه او در مورد برقراری عدالت، به شیوه ای رعب انگیز اما مهیج از طریق تصاویری تأثیرگذار از دوران کودکی پررنج او و تعهد این شخصیت نسبت به خانواده اش، به تصویر کشیده می شود.

کتاب ریسمانی که نگه مان داشت

دیوید جوی
دیوید جوی (زاده ۱۱ دسامبر ۱۹۸۳) رمان‌نویس و داستان‌نویس آمریکایی است.دیوید جوی نویسنده رمان «جایی که همه نور میل دارد» نامزد جایزه ادگار (پسران جی پی پاتنم، 2015)، و همچنین رمان‌های «وزن این دنیا» (پسران جی‌پی پاتنم، 2017)، خطی که ما را نگه داشته است. GP Putnam's Sons، 2018)، و When This Mountains Burn (GP Putnam's Sons، 2020). او همچنین نویسنده کتاب خاطرات Growing Gills: A Fly Fisherman's Journey (کتاب های کوه روشن، 2011) است که فینالیست جایزه نویس...
نکوداشت های کتاب ریسمانی که نگه مان داشت
A stark and violent examination of sacrifice and suffering.
پژوهشی بی پرده و خشونت آمیز از مفهوم ایثار و رنج.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A suspenseful page-turner.
یک اثر جذاب پرتعلیق.
Los Angeles Times Los Angeles Times

A beautiful, compelling and searing story.
داستانی زیبا، هیجان انگیز و پرالتهاب.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب ریسمانی که نگه مان داشت (لذت متن)
قبل از همه چیز، پوتین چپ «کارول بروئر» بود که از خاک بیرون آمد. «کالوین» با دیدنش بیل را گوشه قبر گذاشت و روی زمین زانو زد.

دستانش زخمی و خونین شده بود، اما او با نوک انگشتانش خاک رس نرم را می کند و بیرون می ریخت. چند ساعتی بود که صدای برخورد بیل با زمین و پرتاپ کپه های خاک به بیرون از قبر شنیده می شد، اما حالا دیگر سکوت برقرار بود.

«کالوین» سایه ای را که پشت سرش بالا می آمد، دید. بوی گندیدگی آمیخته با خاک می آمد، ولی به قدری نبود که انتظارش را داشتند. پوتین و پای «کارول بروئر» از خاک بیرون آمد.