کتاب رنگ را چگونه ببینیم و نقاشی کنیم

How to See Color and Paint It
کد کتاب : 84201
مترجم :
شابک : 978-9643060794
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رنگ را چگونه ببینیم و نقاشی کنیم اثر آرتور اشترن

یاد بگیرید هر رنگی را با دقت فوق العاده ببینید و ترکیب کنید!
بسیاری از نقاشان آنچه را که می بینند نقاشی نمی کنند، بلکه آنچه را که انتظار دارند ببینند، آنچه را که فکر می کنند می بینند، آنچه را که به یاد می آورند یا تصور می کنند چیزها قرار است شبیه به آن باشند، نقاشی می کنند. از آنجایی که «ذهن در مقابل چشم قرار می‌گیرد»، هدف این کتاب انقلابی این است که به شما آموزش دهد تا آنچه را که چشم شما واقعا می‌بیند، نقاشی کنید.
آرتور استرن ادعا می کند که رنگ کلیدی برای نقاشی آنچه می بینید است. او پس از کار با سه نسل از دانش‌آموزان، برنامه‌ای متشکل از 22 پروژه نقاشی تهیه کرد که به هنرمند یاد می‌دهد تا با دقت قابل‌توجهی رنگ‌های جهان را مشاهده، شناسایی، ترکیب، تطبیق و نقاشی کند. با استفاده از یک چاقوی نقاشی و رنگ روغن، یاد می گیرید که هر موضوع نقاشی را به عنوان یک سری مناطق رنگی متمایز - به نام لکه های رنگی - تجزیه و تحلیل کنید و هر نقطه را به عنوان یک مخلوط منحصر به فرد و واضح روی بوم قرار دهید.
درس اساسی کتاب این است که اگر نقطه رنگی مناسب را در جای مناسب قرار دهید، تصویری واقعی از فرم، فضا، بافت سطح، جو، نور و سایه ایجاد می کنید. همانطور که پروژه های نقاشی در این کتاب را دنبال می کنید، به این کشف شگفت انگیز خواهید رسید که همه چیز در طبیعت پر از رنگ های درخشان است. شما یاد خواهید گرفت که رنگ درخشان را در "سیاه ترین" سایه و "سفیدترین" کتانی ببینید. شما یاد خواهید گرفت که چه زمانی یک سبز می تواند قرمز به نظر برسد. نحوه استفاده از رنگ برای تکثیر فلز، شیشه، چوب، کاغذ، چینی و سایر سطوح مات، شفاف یا بافت. خیلی زود، رنگ های زیادی را در یک تکه نان، سیب و پرتقال و انبوهی از برگ های سبز خواهید دید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه آنقدر سریع نقاشی کنید تا یک طبیعت بی جان "زنده" را به تصویر بکشید - گلی که حرکت می کند و در حین رنگ کردن به آرامی می میرد. حتی می‌توانید در فضای باز تمرین کنید تا ببینید نور خورشید و نور سقفی چگونه بر رنگ تأثیر می‌گذارند.
این کتاب برای مبتدیان ضروری است و برای هنرمندان متوسطی که می خواهند درک ظریف تری از رنگ ایجاد کنند یک دارایی ارزشمند است. بخش پایانی شامل نقاشی های زیبا از موضوعات بسیاری است که از پروژه ها و ایده های آموزش داده شده در این کتاب رشد کرده اند.

کتاب رنگ را چگونه ببینیم و نقاشی کنیم

دسته بندی های کتاب رنگ را چگونه ببینیم و نقاشی کنیم