کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید

Paye Ezraiel ra be Sazman-e Khod Baz Nakonid
کد کتاب : 84256
شابک : 978-6227224900
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 95
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید اثر بهجو مختاری

سازمان‌ها هیچ‌وقت نباید بعد از قرار گرفتن در مسیر موفقیت، عوامل کلیدی رسیدن به این عامل را فراموش کنند، چرا که این فراموشی پای عزرائیل را به سازمان باز خواهد کرد. یکی از مهمترین عوامل موفقیت که زمینه‌ساز ایجاد سایر عوامل به شمار می‌رود، نیروی انسانی است که می‌بایست به طور مستمر برای توسعه و نگهداشت آن برنامه‌ریزی کرد.
آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که یکی از عوامل اصلی موفقیت یا شکست در سازمان‌ها به ساختارهای ارتباطی درون سازمانی برمی‌گردد نه ارتباطات برون سازمانی؟ همان‌طور که می‌دانید سازمان‌های مختلف برای تعیین استراتژی‌ها و دستورالعمل‌ها به دنبال شرکت‌های مشاور می‌گردند تا راه و مسیر رسیدن به موفقیت را به آن‌ها نشان دهند. اما گاهی این هزینه‌ها اضافی و گزاف هستند.
این کتاب راهکارهای فوق‌العاده‌ای جهت ارتباط با مشتریان، جلوگیری از شکست سازمان‌ها و حفظ موفقیت ارائه می‌دهد. هدف نویسنده در به نگارش درآوردن کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید این است که یاد بگیرید حداقل در زمینه‌ی چگونگی ارتباط و مدیریت مشتریان خود نیاز به مشاور نداشته باشید و این هزینه را صرف نوآوری، بهبود و ارتقاء سازمان و کارکنان خود نمایید. رهبران محترم فراموش نکنید که اولین مشتری سازمان شما کارکنانتان هستند و رضایت و حفظ آنان بسیار اهمیت دارد.

کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید

دسته بندی های کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید