کتاب زندگی در جهان خودآگاه

Living in a Mindful Universe
کد کتاب : 84516
مترجم :
شابک : 978-6227283075
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی در جهان خودآگاه اثر ایبن الکساندر

در سال 2008، مغز دکتر ایبن الکساندر به دلیل یک مورد ویرانگر مننژیت باکتریایی به شدت آسیب دید و او به کما یک هفته ای رفت. تقریبا مطمئنا این حکم اعدام بود، اما او به طور معجزه آسایی زنده ماند و داستان شگفت انگیزی را با خود آورد. در طی آن 7 روز در کما، او در عمیق ترین قلمروهای آگاهی غوطه ور شد و به حقایق عمیقی در مورد کیهانی که ما در آن ساکن هستیم پی برد. آنچه او آموخت، همه چیزهایی را که در مورد مغز، ذهن و آگاهی می دانست تغییر داد و او را به طرح سوالی سوق داد که کل جامعه علمی را گیج می کرد: چگونه منشأ آگاهی را توضیح می دهید اگر محصول جانبی مغز نباشد؟ چالش او مربوط به یک تغییر انقلابی است که اکنون در درک علمی مدرن ما در حال وقوع است. در نهایت، تجربه مستقیم برای درک کامل چگونگی ارتباط همه ما از طریق نیروی الزام آور عشق بی قید و شرط و قدرت نامحدود آن برای التیام، کلیدی است.
در کتاب زندگی در جهان خودآگاه، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، بینش خود را در مورد ماهیت واقعی آگاهی به اشتراک می گذارد. او با پذیرش جهان بینی کاملا جدید خود، برنامه ای متعهد از کاوش شخصی در آگاهی غیرمحلی را آغاز کرد. در طول راه، او کارن نیول را ملاقات کرد، کسی که بیشتر عمرش را با جهان بینی ای سپری کرده بود که تازه کشف کرده بود که ممکن است. دانش شخصی او از آزمایش تکنیک ها و تئوری های مختلف به عنوان بخشی از روال روزانه او ناشی می شد. با زندگی در یک جهان خودآگاه، آنها به شما می آموزند که چگونه از ذهن بزرگتر و قدرت قلب خود برای تسهیل بهبود بهبودی، روابط، خلاقیت، راهنمایی و موارد دیگر استفاده کنید. با استفاده از روش های مختلف مربوط به مدیتیشن و تمرکز حواس، قدرت دسترسی به منبع نامتناهی دانستن بسیار حیاتی برای همه ما را به دست خواهید آورد و در نهایت هر جنبه از زندگی ما را غنی می کند.

کتاب زندگی در جهان خودآگاه

ایبن الکساندر
ایبن الکساندر، زاده ی 11 دسامبر 1953، متخصص علوم اعصاب و نویسنده ی آمریکایی است.الکساندر در کارولینای شمالی به دنیا آمد. او ابتدا به دانشگاه کارولینای شمالی و سپس به دانشکده ی پزشکی دانشگاه دوک رفت. الکساندر در سال 1987 از دانشکده ی پزشکی فارغ التحصیل شد و پس از آن، در همین دانشکده و مرکز پزشکی دانشگاه هاروارد به تدریس و پذیرش مراجعان روی آورد.
نکوداشت های کتاب زندگی در جهان خودآگاه
Numerous books have been written about consciousness, mind, soul, and love, but nobody has put them together in such an ingenious way as Dr. Eben Alexander.
کتاب های متعددی در مورد آگاهی، ذهن، روح و عشق نوشته شده است، اما هیچ کس آن ها را به گونه ای مبتکرانه مانند دکتر ابن الکساندر کنار هم قرار نداده است.
Stanley Krippner

With a background in neurosurgery and having had direct experience of non-ordinary aspects of reality, Eben Alexander is a unique and valuable cultural asset in our efforts to develop a more mature understanding of the nature of self and world.
ایبن الکساندر با سابقه ای در جراحی مغز و اعصاب و داشتن تجربه مستقیم از جنبه های غیرعادی واقعیت، یک دارایی فرهنگی منحصر به فرد و ارزشمند در تلاش های ما برای ایجاد درک کامل تر از ماهیت خود و جهان است.
Bernardo Kastrup

قسمت هایی از کتاب زندگی در جهان خودآگاه (لذت متن)
خبر تجربه ام کم کم در جامعه ی محلی ام پیچید و من از طریق شبکه ای از دوستان و آشنایان شروع به برقراری ارتباط با والدین غمگینی کردم که فرزندانشان را از دست داده بودند. این امر منجر به اولین سخنرانی رسمی من در 2010 در شام خیریه ای برای «پناهگاه بچه ها» شد که یک گروه حمایتی است برای بچه هایی که والدین یا خواهرها و برادرهایشان را از دست داده اند. من به آن ها گفتم که چطور تجربه ام موید این باور است که روح فرد، بعد از مرگ جسم مادی، به حیاتش ادامه می دهد. مخاطبانم از شنیدن این حرف تسلی یافتند. به نظر می رسید که صحبت هایم به خیلی از آن ها در روند سوگواری شان کمک می کرد. در قدم بعدی، برای گروه کوچکی از بیست و پنج درمانگر صحبت کردم، با هدف کمک به افرادی که در گروهی به میزبانی کلیسای متودیست پیکلند یونایتد با اندوهی دست و پنجه نرم می کردند. یک هفته بعد، در کلیسای اسقفی سنت جان صحبت کردم، که مایکل سالیوان کشیش اش بود و من هم عضوش بودم. این اولین رویداد عمومی بزرگ بود، که علاقه مندی گسترده تری را برانگیخت و به دنبال آن دعوت های متعدد از سوی دیگر کلیساها و تشکیلات در مناطق اطراف به سویم سرازیر شد.