کتاب کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

Performing Under Pressure
کد کتاب : 84529
مترجم :
شابک : 978-6227283747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 372
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار اثر هندری وایزینگر

اگر در موقعیتی مانند ( باب آندریاتا ) قرار گرفتید که پنج دقیقه قبل از شهادت دادن در جایگاه سرش در حال انفجار بود یا صبح روزی که سخنرانی مهم، مصاحبه، تماس تلفنی برای فروش کالا، گفت و گوی دشوار یا آزمون هنری دارید، این کتاب مناسب شماست.
با مطالعه ی این کتاب، کنترل بیشتری بر عملکرد خود خواهید داشت. بهتر قادر خواهید بود به فشارها پاسخ دهید و در این فرآیند احساس اطمینان و خوش بینی بیشتری خواهید کرد.
از پیشرفته ترین نتایج به دست آمده در علوم عصب شناختی و روان شناسی استفاده خواهید کرد. هنگامی که تحت فشار هستید، تفکری را تجربه خواهید کرد که کمتر از شکل طبیعی خارج شده و کمتر پریشان است، دودلی کمتری خواهید داشت و خلاقیت بسیار بیشتری. معتقدیم که وقتی وارد وضعیت فشار می شوید، آن وضعیت را بیشتر به چشم چالش خواهید دید تا بحران. و احساس اطمینان خواهید کرد که خیلی بهتر از توانایی خود عمل کرده اید و...

کتاب کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

هندری وایزینگر
هندریویزینگر (Hendrie Weisinger) اولین روانشناسی است که هوش هیجانی را برای صنایع خاص در کتاب هایش، مشاور مالی باهوش عاطفی و نماینده املاک و مستغلات باهوش عاطفی، سفارشی کرده است و ابزارهای متعددی را برای کمک به افراد برای توسعه و به کارگیری EI خود ایجاد کرده است.