کتاب هرچه بیشتر بهتر

More Is More
کد کتاب : 84532
مترجم :
شابک : 978-6227283143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

نکاتی برای رضایت بیشتر مشتریان
More Is More
شرکت های برتر چگونه پا را فراتر نهاده سخت تر می کوشند تجربیات مشتری شگفت انگیزی خلق کنند
کد کتاب : 92677
مترجم :
شابک : 978-6227950267
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب هرچه بیشتر بهتر اثر بلیک مورگان

با عبارت «هرچه کمتر، بهتر» آشنایی دارید؟ این عبارت شاید در بسیاری موارد صدق کند، اما وقتی پای تجربۀ مشتری در میان باشد، درست نیست. شرکت‌هایی که می‌خواهند وابسته باقی بمانند باید انرژی، تمرکز و منابع بیشتری را برای ایجاد تجربیات شگفت‌انگیز و تأثیرگذار به‌نسبت‌ گذشته به‌ کار ببندند. شرکت‌هایی که فلسفۀ «هرچه بیشتر، بهتر» را می‌پذیرند، سخت‌تر کار کرده، بیشتر پیشرفت می‌کنند تا تجربۀ مثبت مشتریان خود را تضمین نمایند. شرکت‌هایی که از اهمیت رابطه، حتی رابطۀ فردی، مطلع هستند حاضرند هرگونه مشقتی را تحمل کنند تا از ادامۀ حمایت آن رابطه مطمئن شوند. آن‌ها این کار را با استراتژی‌های مشتری‌مداری و رهبری، از طریق عملیات‌ها، سیاست‌ها و خط‌مشی‌هایی انجام می‌دهند که عملکرد مشتری را در هر موقعیتی بررسی می‌کند.
بیشتر شما فکر می‌کنید که وقت زیادی ندارید. بیشتر از هشت ساعت در روز کار می‌کنید و دو ساعت در روز را در راه بین خانه و محل کار می‌گذرانید. یک فرد معمولی بین ساعت 6 تا 6:30 صبح از خواب بیدار می‌شود تا فرزندانش را برای رفتن به مدرسه آماده کند و سر وقت به محل کار خود برسد. چنین افرادی کل روز کار می‌کنند و وقت شخصی کمی برای رسیدگی به ضرورت‌های زندگی‌شان دارند. بعضی هم تا ساعت 6 عصر کار می‌کنند و ساعت 7 عصر به خانه می‌رسند. پس از آن وقت شام می‌رسد و قبل از خواب چند دقیقۀ باقی‌مانده از وقت گران‌بهای خود را با فرزندانشان می‌گذرانند. روز شما این‌گونه است. ساعت 9 شب است و «زمان تنهایی»، حداقل زمانی‌ که بیشتر افراد به خود اختصاص می‌دهند.

کتاب هرچه بیشتر بهتر

بلیک مورگان
بلیک مورگان یک آینده پژوه در زمینه تجربه مشتری است. او مجری پادکست مشتری مدرن و مجموعه ویدیویی هفتگی تجربه مشتری در یوتیوب است. او در سال 2016 به عنوان 50 رهبر فکری برتر ICMI برای دنبال کردن در توییتر، رتبه اول کارشناس خدمات اجتماعی مشتری Clarabridge و 20 کارشناس برتر تجربه مشتری در Customer Gauge برای دنبال کردن در سال 2017 قرار گرفت. او با Intel، Verizon Wireless و بسیاری کار کرده است. او با همسر، دخترش و دو نجات دهنده یورکی در منطقه خلیج زندگی می کند.