کتاب تماس

Contact
کد کتاب : 84571
مترجم :
شابک : 978-9643375898
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 361
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تماس اثر مجموعه ی نویسندگان

مجموعه داستان تماس مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ادبی ا.هنری در سال ۲۰۰۸ است که علی فامیان ترجمه آن را به عهده داشته است. این کتاب شامل ۱۴ داستان کوتاه از نویسندگان آمریکایی سرشناس و گاه کمتر شناخته شده برای مخاطب ایرانی است که در آن سال در یکی از نشریات ادبی مشهور ایالات متحده منتشر شده و مورد توجه داوران این جایزه قرار گرفته است.
هر یک از داستان‌های این مجموعه و نویسندگان آن‌ها در آفرینش ادبی، شیوه و انگیزه‌ای متفاوت از یکدیگر و منحصر به فرد داشته‌اند. برخی از آن‌ها از فضای داستان برای روایت و تصویرسازی از اندوه عمیق خود استفاده کرده‌اند و برخی دیگر برای خلق یک ژانر خاص قدم در میدان داستان‌نویسی گذاشته‌اند.
جایزه ا.هنری یک جایزه سالانه آمریکایی است که به داستان‌های کوتاهی که ارزش استثنایی دارند داده می‌شود. این جایزه نام نویسنده هنرمند آمریکایی ا.هنری نام‌گذاری شده ‌است.
داستان‌های جایزه نویسندگی ا.هنری مجموعه سالانه ۲۰ بیست داستان برتر در ایالات متحده و مجلات کانادایی است که به زبان انگلیسی نوشته شده ‌است.
کتاب حاضر شامل ۱۴ داستان از ۲۰ داستان کوتاه مجموعه «داستان‌های جایزه ادبی ا.هنری ۲۰۰۸» است. گفتنی است « تماس»، «برای چه می‌خواهید بدانید؟» و «جنون دو نفری» سه داستان منتخب این مجموعه هستند.

کتاب تماس