کتاب کسب و کار گردشگری سلامت

medical tourism
راهنمای کاربردی جذب بیمار خارجی برای بیمارستان ها و شرکت ها
کد کتاب : 84593
شابک : ‫‭978-6227239768‬‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کسب و کار گردشگری سلامت اثر محمدهادی شجاری

چارچوب اصلی این کتاب بر پایه مثلث گردشگری سلامت استوار است. فهم ما بر این است که گردشگری سلامت مانند یک مثلث سه ضلع دارد:
1. بازاریابی و جذب، 2. خدمات سفر، 3. درمان و خدمات پزشکی و سلامت. ما در هر یک از بخش‌ها خلاصه مطالعات علمی و آکادمیک خود را با تجربه واقعی و عملیاتی کار در شرکت‌ها و بیمارستان‌های فعال در گردشگری سلامت ترکیب کرده‌ایم.

این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است. در فصل اول، نگاهی به تاریخچه، تعاریف و مفاهیم اولیه و مهم گردشگری سلامت انداختیم و وضعیت فعلی گردشگری سلامت کشور و موانع پیش‌رو برای توسعه را برشمردیم.
در فصل دوم به تعریف مثلث گردشگری سلامت و اجزای تاثیرگذار در این صنعت پرداختیم. این فصل را با یک داستان فرضی شروع کردیم که تا حدی نشان‌دهنده‌ی فضای موجود در گردشگری سلامت ایران است و سپس روش‌ها و مسیرهای ممکن برای ارتباط بین بیمار خارجی و بیمارستان داخل کشور را بیان کردیم.
در فصل‌های سه، چهار و پنج هر یک از اجزای مثلث گردشگری سلامت را تشریح کردیم و نکات مهم برای هر بخش با جزئیات در این فصل‌ها بررسی شده است.
فصل ششم یک خلاصه از کتاب است، به طوریکه اگر شما مدیرعامل یک شرکت تسهیل‌گر یا مدیر بیمارستان باشید، می‌توانید از آموزش‌های این کتاب برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنید.
و در نهایت در فصل آخر نمونه فرم‌ها و قراردادها و هر آن چیزی که از چک‌لیست، مدارک و مستندات موردنیاز شماست، گردآوری شده تا با استفاده از آن چارچوب مدیریتی و حقوقی کسب‌وکار خود در گردشگری سلامت را قوام ببخشید.

کتاب کسب و کار گردشگری سلامت

دسته بندی های کتاب کسب و کار گردشگری سلامت