کتاب تا تو هستی

If Only It Were True
  • 3,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نشر نی نشر نی
    نویسنده:
کد کتاب : 84817
مترجم :
شابک : 964-3128865
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1385
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه گویا برای رمان اول سال 2000

برنده جایزه لوسین باریر سال 2000

معرفی کتاب تا تو هستی اثر مارک لوی

چه باید کرد، اگر در اشکاف حمام خانه، ناگهان با زنی جوان و زیبا روبه‌رو شویم، که ادعا می‌کند «روح» زنی است در حال کوما؟
آرتور با چنین صحنه‌ای روبه‌رو شده است. او پنداشت که این داستان «کلکی‌ست که همکارش برای دست‌انداختن او سوار کرده است». نخست از این «شوخی بی‌مزه» کلافه می‌شود، اما دیری نمی‌پاید که احساس غمخواری در دلش زنده می‌شود و سرانجام در دام عشقی بی‌ریا و بی‌پایان می‌افتد. آرتور هنگامی‌که پی می‌برد که تنها کسی است که لورن به کمک او، شاید بتواند به زندگی برگردد، دست به اقدامی ماجراجویانه و پرمخاطره می‌زند.
رمان بسیار زیبای مارک لوی تاکنون به بیش از 30 زبان ترجمه شده و در سال 2000 میلادی به مقام پرفروش‌ترین رمان جهان دست یافت و تنها در آلمان بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

کتاب تا تو هستی

مارک لوی
مارک لوی (Marc Levy) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. او از سال 2000 میلادی به نگارش رمان روی آورده است و کتاب‌های او از همان ابتدا در صدر پرفروش ترین‌ها در فرانسه جای گرفته‌اند. رمان‌های او به بیش از 42 زبان ترجمه شده‌اند و از برخی از آن‌ها فیلم نیز تهیه شده‌است. از ویژگی‌های بارز لوی این است که خیال، امر شگفت انگیز و واقعیت را به گونه‌ای بی بدیل با یکدیگر پیوند می زند و سرانجام، در پایان داستان، حتی شگفت انگیزترین رویدادها نیز توجیهی بر ا...