کتاب آرزو

The Wish
کد کتاب : 84917
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6001827600‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

«نیکلاس اسپارکس» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب آرزو اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب «آرزو» رمانی نوشته «نیکلاس اسپارکس» است که اولین بار در سال 2021 انتشار یافت. «مگی» مرتکب اشتباهی شد که زندگی اش در سال های نوجوانی را زیر و رو کرد. پدر و مادرش او را به «کارولینای شمالی» می فرستند تا در کنار یکی از خویشاوندان زندگی کند. او در این جزیره احساس تنهایی می کند و دلش برای خانه تنگ شده است. «مگی» پس از مدتی با پسری به نام «برایس» آشنا می شود که چیزهای زیادی درباره عکاسی به او یاد می دهد، اما مهمتر از همه، او را به خاطر اشتباهات گذشته اش قضاوت نمی کند. داستان سپس سال 2019 را به تصویر می کشد—زمانی که «مگی» حدودا سی ساله است. او اکنون به یک عکاس محبوب تبدیل شده و گالری مختص به خودش را در نیویورک دارد. وقتی «مگی» به بیماری سختی مبتلا می شود، به یک دستیار در گالری نیاز پیدا می کند. مردی جوان به نام «مارک پرایس» به این شغل علاقه نشان می دهد. همزمان با این که «مگی» و «مارک» یکدیگر را بهتر می شناسند، «مگی» داستان زندگی و خاطرات قدیمی خود را با «مارک» در میان می گذارد.

کتاب آرزو

نیکلاس اسپارکس
نیکولاس چارلز اسپارکس، زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد. اسپارکس همچنین در آن سال، با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند. این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و...
نکوداشت های کتاب آرزو
Anyone looking for a sweet story will be enchanted.
هر کسی که به دنبال داستانی دلنشین است، مسحور خواهد شد.
Booklist Booklist

A thought-provoking chronicle of a few decades in the protagonist's life.
روایتی تفکربرانگیز از چندین دهه از زندگی پروتاگونیست.
New York Journal of Books

Sparks has definitely mastered the art of love.
«اسپارکس» بدون تردید بر هنر عشق تسلط پیدا کرده است.
Associated Press

قسمت هایی از کتاب آرزو (لذت متن)
اما هیچ وقت فراموش نکن که عشق همیشه قدرتمندتر از ترس است. عشق مرا نجات داد، و می دانم که تو را هم نجات خواهد داد.

در این مورد، اگر پرسید، می توانی راستش را بگویی، یا دروغی سر هم کنی. فکر می کنم به این بستگی دارد که می خواهی چه نوع آدمی را ببینی وقتی به آینه نگاه می کنی.

و درنهایت، آیا این مهم ترین چیز در زندگی نیست؟ واقعا درک شدن و دوست داشته شدن توسط آدمی که خودت انتخاب کرده ای؟