کتاب Doctor Zhivago

کد کتاب : 85038
شابک : 978-9648794397
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
ناشر اصلی : Oxford

معرفی کتاب Doctor Zhivago اثر بوریس پاسترناک

داستان کوتاه کتاب حاضر به منظور تقویت مهارت خواندن و نوشتن زبان انگلیسی، برای زبان آموزان سطح آپراینترمدیت طراحی شده و به صورت تک زبانه در اختیار قرار گرفته است. شخصیت اصلی داستان پزشک شاعری به نام ژیواگو است که همزمان عاشق 2 زن می باشد. این داستان در زمان جنگ داخلی و پرتلاطم روسیه روایت می شود. شرایط داخلی روسیه مسیر زندگی ژیواگو را تغییر می دهد و زندگی اش را دستخوش تغییراتی می کند که از کنترل او خارج است.

کتاب حاضر همراه با CD صوتی متن داستان ارائه شده تا زبان آموز را در تقویت مهارت شنوایی و آشنایی با تلفظ کلمات و لغات همراهی کند.

کتاب Doctor Zhivago

بوریس پاسترناک
بوریس پاسترناک، زاده ی 10 فوریه ی 1890 و درگذشته ی 30 می 1960، از شاعران و نویسندگان روس بود که موفق به دریافت جوایز ادبی مختلفی شد. شهرت وی در بیرون از روسیه بیشتر به خاطر رمان دکتر ژیواگو است ولی شهرت او در خود روسیه بیشتر به عنوان یک شاعر است.در فوریه ی ۱۸۹۰ در خانواده ی «لئونید لسیپویچ پاسترناک»، آکادمیسین نقاشی، استاد دانشکده ی نقاشی، معماری و مجسمه سازی، و «رزا ایزیدرونا کاوفمان»، پیانیست مشهور، پسری متولد شد که نامش را باریس (بوریس) گذاشتند. بوریس در سال ۱۹۰۶ تحصیلات متوسطه را به پایان...