کتاب Wuthering Heights

کد کتاب : 85042
شابک : 978-9648794441
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
ناشر اصلی : Oxford

معرفی کتاب Wuthering Heights اثر امیلی برونته

کتاب پیش رو داستان برونته را به شکلی خلاصه شده و تک زبانه در اختیار گذاشته است. این اثر به منظور تقویت مهارت خواندن و نوشتن زبان انگلیسی در مرحله ی آپراینترمدیت درنظر گرفته شده و سی دی صوتی همراه آن فرصت آشنایی با تلفظ صحیح کلمات و هم چنین تقویت مهارت شنیداری را فراهم می کند.

بلندیهای بادگیر شرح عشق و دلدادگی و پیوند عمیق میان شخصیت های داستان که کاترین و هتکلیف نام دارند، است. اما همچون هر عشق دیگری سنگ هایی بر سر راه رابطه ی آن دو قرار می گیرد و در نهایت این هتکلیف است که عزم خود را جزم می کند و برای انتقام و ایجاد تغییراتی دست به کار می شود تا شاید همه چیز را دگرگون سازد.

کتاب Wuthering Heights

امیلی برونته
امیلی برونته، در ۲۱ آوریل ۱۸۱۸ در تورنتن (برادفرد)، یورکشر، شمال انگستان، به دنیا آمد. در سال ۱۸۲۰ افراد خانواده به هاورت، در همان یورکشر، کوچ کردند و پدر خانواده، کشیش مقیم آن ناحیه شد و تا زمان مرگ، این مقام را حفظ کرد. امیلی برونته خواهر کوچک تر شارلوت برونته و خواهر بزرگ تر ان برونته بود. امیلی مانند خواهرش شارلوت، در کاون بریج به مدرسه ی مخصوص دختران کشیش ها رفت. در سال ۱۸۳۸ معلم شد اما به سبب دشواری کارش آن را رها کرد. در سال ۱۸۴۲ برای یادگیری زبان فرانسه و آلمانی به بروکسل رفت و یک سال...