کتاب برو حمام خرگوشی

Bathtime for Little Rabbit
تعاملی خرگوشی (من و سرگرمی)
کد کتاب : 85074
مترجم :
شابک : 978-6222743741
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برو حمام خرگوشی اثر یورگ موله

چه کسانی از شستن گوش خود لذت می برند؟ خرگوش کوچولو از این ایده خوشش نمی آید، اما به نظر می رسد که آنقدرها هم بد نیست. اما او به کمک شما نیاز دارد. وقتی سشوار می شکد باید گوش هایش را خشک کنیم. وفففف به دمیدن ادامه بده حالا او را در حوله بپیچید و زمان حمام به پایان رسیده است

کتاب برو حمام خرگوشی از کودکان دعوت می کند تا مسئولیت زمان حمام را با فعالیت های سرگرم کننده در هر صفحه بر عهده بگیرند. کودکان می توانند کمک کنند تا دوش را روشن کنند، چشمان خرگوش کوچولو را بپوشانند، آب بینی او را پاک کنند. سرگرم کننده برای همه: نوزادان و کودکان نوپا، والدین و خرگوش ها!
این کتاب آزمایش شده و شگفت‌انگیز که برای بلندخوانی طراحی شده است، کودکان خردسال را در مورد حمام هیجان زده می‌کند. آموزش دادن به کودکان نوپا و پیش دبستانی در مورد روال حمام کردن، همچنین یک هدیه مناسب برای تولد نوزاد یا حمام نوزاد است.

کتاب برو حمام خرگوشی

یورگ موله
یورگ موله (Jörg Mühle) (متولد فرانکفورت در سال 1973) یک تصویرگر مستقل و نویسنده کتاب های کودکان است. او در Hochschule für Gestaltung Offenbach am Main و در École nationale supérieure des arts decoratifs در پاریس تحصیل کرد.موله با کتاب هیئت مدیره Nur noch kurz die Ohren kraulen؟ (به انگلیسی توسط Gecko Press با عنوان Tickle My Ears منتشر شده است) که بیش از شصت هزار نسخه در آلمان به فروش رسیده و به شش زبان ترجمه شده است.