کتاب آموزش مقدماتی عود

Preliminary course for Oud
  • 15 % تخفیف
    100,000 | 85,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سرود سرود
    نویسنده:
کد کتاب : 85095
شابک : 979-0802625624
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش مقدماتی عود اثر نجمه صغیر

روند آموزشی این کتاب به گونه‌ای است که هنرجو ابتدا سیم‌های دست باز و در مرحله‌ بعد انگشت‌گذاری روی یک سیم و سپس سیم‌های دیگر و دست آخر قطعاتی از ترکیب‌ سیم‌ها و انگشت‌گذاری‌ها را فرا می‌گیرد تا مهارت و تسلط کافی پیدا کند. دروس این کتاب به آموزش در پوزیسیون اول عود اختصاص دارد و از انگشتان اول، دوم، سوم و چهارم به‌خوبی استفاده شده است.
برنامه‌ی پیشنهادی تدریس بر اساس جلسات آموزشی دسته‌بندی شده است. به طور مثال هنرجو در جلسه اول درس‌های 2،1 و 3 را آموزش می‌بیند و به همین ترتیب تا جلسه 43 مشخص گردیده است. به این منظور طول زمانی آموزش محتوای این کتاب به مدت یک‌سال می‌باشد. هر چند طول دوره با توجه به توانایی هنرجو می‌تواند تغییر کند.
مجموعه دروس این کتاب در یک عدد لوح فشرده توسط نگارنده ضبط گردیده است. از آنجایی که در ضبط دروس بار آموزشی قطعات مانند دریافت صحیح ریتم و حالات اجرایی فواصل مدنظر بوده است لذا تا جای ممکن از هرگونه اجرای تزیینات خودداری شده است.

کتاب آموزش مقدماتی عود

نجمه صغیر
نجمه صغیر متولد سال 1361 شیراز، کارشناس نوازندگی دانشگاه هنر تهران، نوازنده عود و سه تار می باشد.همکاری با گروه خورشید (مجید درخشانی)، گروه سپهر و گروه های مختلف موسیقی، همکاری در آلبوم های از بودن و سرودن – آلبوم سپهر خوانی – آلبوم خجسته – آلبوم چه بخوانمت ای دوست و موزیک فیلم ، کسب مقام اول فستیوال مقام آذربایجان به همرا گروه سپهردر سال 2011 ، اجرای کنسرت در ایران – اروپا – آسیا و فستیوال های مختلف موسیقی در اروپا، مولف کتاب آموزشی عود، مدرس هنرستان موسیقی البر...
دسته بندی های کتاب آموزش مقدماتی عود