کتاب پول خوشحال

Happy Money
هنر ژاپنی آشتی با پول (خودیاری)
کد کتاب : 85202
مترجم :
شابک : 978-6227585940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پول خوشحال اثر کن هوندا

کن هوندا - پرفروش‌ترین استاد توسعه شخصی ژاپن - به شما می‌آموزد که چگونه با این پرفروش‌ترین کتاب ملی فوری به آرامش خاطر در مورد پول برسید.
اغلب اوقات، پول منبع ترس، استرس و خشم است که اغلب روابط را از هم می پاشد و حتی زندگی را خراب می کند. ما دوست داریم فکر کنیم پول فقط یک عدد یا یک تکه کاغذ است، اما خیلی بیشتر از این است. پول این قابلیت را دارد که لبخند بزند، زمانی که با احساس خاصی به آن داده شود تغییر می کند و انرژی که با آن ما را جذب می کند نه تنها بر خودمان بلکه بر دیگران نیز تأثیر می گذارد.
اگرچه کن هوندا اغلب "گورو پول" نامیده می شود، کار واقعی او در دهه گذشته کمک به دیگران برای کشف ابزارهایی بوده است که از قبل برای بهبود زندگی و روابط خود با پول در اختیار دارند. بیاموزید که چگونه با پول به عنوان یک مهمان خوش آمد رفتار کنید و اجازه دهید که با احترام و بدون رنجش بیاید و برود. درک و بهبود EQ پول خود را. افسانه کمبود را باز کنید. و فرآیند دادن پول را بپذیرید، نه فقط دریافت آن را.
این کتاب برای اصلاح شما نیست، زیرا همانطور که کن هوندا می گوید، شما از قبل خوب هستید!

کتاب پول خوشحال

کن هوندا
کن هوندا (متولد: 1965، کوبه، هیوگو، ژاپن) بیش از هفت میلیون نسخه از کتاب های خود فروخته است. از تجربه مالی او به عنوان مالک و مدیر چندین شرکت، نوشته‌های او در نیمه راه بین امور مالی و توسعه شخصی، با توجه ویژه به چگونگی ایجاد و تقویت ثروت و شادی شخصی از طریق خود تحلیلی است.
قسمت هایی از کتاب پول خوشحال (لذت متن)
وقتی که شما کاملا به زمان حال وصل هستید و با قوانین خودتان زندگی می کنید، شما می توانید هرچیزی را که می خواهید از نو شروع کنید. شما مجبور نیستید اجازه دهید دردسرها یا شکست های گذشته شما را در زمان حال از کار بیندازد. شما قالب های خودتان را ایجاد کنید. وگرنه، شما دائما بوسیلۀ «نظر مردم» کنترل می شوید - آن باورهای پولی که به شما می گوید شما کافی نیستید (آنچه که باید باشید نیستید.) شما مجبور نیستید مانند مردم دیگر پول به دست آورید، پس انداز کنید، و خرج کنید. شما نباید از نگرفتن چیزهای تازه یا نخریدن آخرین مدل هر چیزی خجالت بکشید. شما می توانید همان تی شرت یا لباس پشمی را هر روز بپوشید و کاملا احساس خوبی داشته باشید. شما به چیزهای مادی نیاز ندارید تا خوب بودنتان قضاوت شود؛ شما می دانید که شما خوب هستید! شما تصمیم بگیرید که واقعا چقدر باید پول درآورید و پس انداز کنید، و انرژی تان را صرف چیزهایی که در ایدۀ خود شما دربارۀ موفقیت اثری ندارند، صرف نکنید.