کتاب توقف ممنوع

No Stop
(در مسیر ظهور)
کد کتاب : 85217
شابک : 978-9649737386
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب توقف ممنوع اثر حسن محمودی

تقریبا 1183 سال از غیبت آقایی که خداوند وعده قطعی آمدنش را داده است، می‌گذرد. غیبت کسی که تشنه ظهور و مشتاق عدالت و غصه دار فقر و بیچارگی و قتل و کشتار و ظلم ها در عالم است. او که در انتظار آماده شدن یارانش و زمینه سازان ظهور، شب را به روز و روز را به شب می رساند.
ظهور علایمی دارد و شرایطی. آنچه مهم است و ما در آن نقش داریم، شرایط ظهور است که با فراهم شدنشان، آمدن نور قطعی است. شرایطی چون: برنامه و طرح کامل، رهبری مقتدر، یاران جان برکف و مجریان توانمند، بالا رفتن سطح رشد و فهم و آمادگی عمومی.
این چهار شرط اگر محقق شود، بدون شک ظهور شکل خواهد گرفت. شرط اول و دوم موجود است، اما شرط سوم و چهارم تلاش جهادگونه ما را می‌طلبد تا به ندای اماممان لبیک گوییم و در این راه قدمی استوار برداریم.
از این‌رو «در مسیر ظهور توقف ممنوع» بیشتر ارائه راهکارهای یاری امام است. راهکارهایی عملی و ایده‌هایی قابل اجرایی چون: فراهم کردن زمینه برای آشنایی دیگران باحضرت مهدی، ترویج نام و یاد امام، تحصیل علوم ناب برای ترویج مهدویت، و …

کتاب توقف ممنوع

حسن محمودی
حسن محمودی (زاده:۲۰ اسفند ۱۳۴۹در نجف آباد) روزنامه‌نگار و منتقد ادبی ایرانی. وی دانش‌آموختهٔ رشته سینما با گرایش کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است و در روزنامه‌های ایرانیان، مناطق آزاد، همشهری، شرق، روزگار، اعتماد، فرهیختگان در حوزهٔ ادب و هنر فعالیت داشت و هم اکنون در خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به فعالیت رسانه‌یی خود ادامه می‌دهد.
دسته بندی های کتاب توقف ممنوع