کتاب هر چه کمتر بهتر

The More of Less
دستیابی به زندگی مطلوب به کمک هر آنچه دارید
  • 20 % تخفیف
    155,000 | 124,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 85669
مترجم :
شابک : 978-6227741483
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 265
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هر چه کمتر بهتر اثر جوشوا بکر

جاشوا بکر در کتاب هرچه کمتر، بهتر درباره‌ی سبک زندگی مینیمال با شما صحبت می‌کند و مینیمالیسم را کلید اصلی آرامش و زندگی مطلوب‌تر می‌داند. مینیمالیسم همان هنر ساده‌گرایی و زندگی با حداقل میزان یا درجه هر چیز است که منجر به ایجاد فضایی خلوت‌تر، شاد‌تر و به‌دور از هیاهو خواهد شد و خوشبختی و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کتاب هر چه کمتر بهتر

جوشوا بکر
جاشوا بکر (متولد 1974) نویسنده، نویسنده و بشردوست آمریکایی است.بکر چهار کتاب در مورد مینیمالیسم و زندگی عمدی نوشته است که در مجموع صدها هزار نسخه فروخته شده و از انگلیسی به چندین زبان از جمله چینی، اسپانیایی، آلمانی و لهستانی ترجمه شده است. به طور خاص، کتاب‌های او بیشتر از کمتر و خانه مینیمالیستی توسط وال استریت ژورنال، ناشران هفتگی، یو‌اس‌ای تودی، آدیبل و آمازون به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ها معرفی شده‌انداو به صورت زنده در هافینگتون پست لایو، سی بی اس ایونینگ نیو...
دسته بندی های کتاب هر چه کمتر بهتر
قسمت هایی از کتاب هر چه کمتر بهتر (لذت متن)
هیاهوی دنیای مدرن، شلوغی و اضطراب ناشی از تجملات اضافی هنرمندان و اندیشمندان را بر آن داشت تا راهی برای رهایی از آن پیدا کنند. سرانجام در سال 1960 جنبشی در آمریکا تحت عنوان مینیمالیسم به راه افتاد که تاثیرات آن در آثار نقاشان و طراحان متبلور گشت. ویژگی این آثار سادگی و پرهیز از هر چیز اضافی بود. این جنبش هنری، بعدها در سایر جنبه های زندگی راه پیدا کرد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. استفاده از سبک مینیمالیسم در زندگی، همان راهکاری ست که می تواند ما را از شر چیزهای زائد خلاص کند و فضای مناسبی را برای داشتن زندگی بهتر فراهم آورد. در واقع فرد مینیمالیست کسی ست که ساده ترین حالت از هر چیزی را برای مصرف ترجیح می دهد و در عوض آرامش بیشتری را تجربه می کند.