کتاب باران آتش

Skyfire
هفت نشانه
کد کتاب : 85771
مترجم :
شابک : 978-6227564419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب باران آتش اثر مایکل آدامز

یاسمین، ایزابل، اندی، دیلن، جی‌جی، زاندر و میلا با شرکت در مسابقه‌ی مرموز شهامت، برنده‌ی همه‌ی این چیزها می‌شوند!
اما آن‌ها برای روبه‌رویی با اتفاق‌های خطرناک بعدی آماده نیستند. هفت نماد رازآلودی که به اولین نشانه معروف‌اند، انفجاری را پیش‌بینی می‌کنند که یکی از برندگان را وادار به جنگیدن برای نجات جانش می‌کند و تمام کشور او را به آشوب می‌کشد.
چیزی نمی‌گذرد که برنده‌های جایزه‌ی شهامت مجبور می‌شوند با رمزگشایی از هفت نشانه، مغز متفکر ناشناسی را شکست بدهند که قدرتی وحشتناک دارد.
اگر شما هم می‌توانستید قهرمان باشید، شهامتش را داشتید؟
هفت نشانه و هفت روز برای نجات دنیا…

کتاب باران آتش

مایکل آدامز
مایکل آدامز نویسنده، روزنامه نگار، تهیه کننده تلویزیون و فیلمنامه نویس استرالیایی، زاده 1970 با دانش گسترده و عمیق از فیلم است. مایکل آدامز از پنج سالگی می خواست نویسنده شود، زمانی که اولین داستان ماجراجویی مصور خود را درباره حمله کوسه های پرنده به یک کشتی جنگی دریایی نوشت.
قسمت هایی از کتاب باران آتش (لذت متن)
دختر می دانست قرار است که میمیرد قلبش تند تند میزد ، دهانش خشک شده بود ، گلویش گرفته بود و به سختی نفس می کشید مرد دیوانه مسلح که او را روی سقف قطاری که به سرعت در دل شب پیش می رفت ، گیر انداخته بود . هیچ راهی نبود که بتواند از این مهلکه زنده بیرون بیاید تا چند ثانیه دیگر یکی از این دو اتفاق می افتد یا مرد شلیک می کرد یا خودش می پرید پایین نتیجه هر دو این اتفاق هم یکی بود ، میمرد.
متن کتاب