کتاب همانطور که هستی باش

Just As You Are
کد کتاب : 85801
مترجم :
شابک : 978-6229417553
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب همانطور که هستی باش اثر میشل اسکین

از مقایسه خود با دیگران دست بردارید - شما همان طور که هستید خاص هستید! در این کتاب، یاد می‌گیرید که چگونه منتقد درونی خود را ساکت کنید، شفقت به خود را در خود پرورش دهید، و کشف کنید که چه چیزی واقعا برای شما مهم است.
اگر شما هم مانند بسیاری از نوجوانان هستید، احتمالا احساس می کنید که تحت فشار هستید تا استانداردهای غیرممکنی را که فرهنگ ما، رسانه ها و حتی همسالان خود تعیین کرده اند، رعایت کنید. به هر حال، همه خواهان موهایی عالی، اندامی عالی، دوستانی باحال و نمرات خوب هستند. اما در حالی که تلاش برای بهترین بودن اشکالی ندارد، گرفتار شدن در یک بازی مقایسه ای بی پایان که می تواند منتقد درونی شما را تغذیه کند و خوشحالی شما را از شما بگیرد نیز آسان است. بنابراین، چگونه می توانید از انتقاد منفی خود رها شوید و یاد بگیرید که از نقاط قوت خود قدردانی کنید؟

کتاب همانطور که هستی باش

میشل اسکین
میشل اسکین، یک درمانگر است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا زندگی و کار می کند. او با استفاده از طرحواره‌ها، درمان‌های شناختی و رفتاری برای رسیدگی به مسائل بین فردی، مدیریت وزن، عصبانیت، افسردگی، اضطراب، ناتوانی‌ها و آسیب‌های روانی، درمان کوتاه‌مدت و طولانی‌مدتی را برای افراد و زوج‌ها ارائه کرده است. او نویسنده شریک انتقادی و نویسنده همکار درمان پذیرش و تعهد برای مشکلات بین فردی است. Skeen میزبان یک برنامه رادیویی هفتگی به نام Relationships 2.0 با دکتر میشل اسک...