کتاب رهبر ۳۶۰ درجه

The 360 Degree Leader
گسترش تاثیرگذاری در هر جایگاه سازمانی
کد کتاب : 88926
مترجم :
شابک : 978-9643285944
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

رهبر 360 درجه
The 360 Degree Leader: Developing Your Influence from Anywhere in the Organization
کد کتاب : 8581
مترجم :
شابک : 978-9646617858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهبر 360 درجه اثر جان سی ماکسول

جان سی ماکسول به عنوان یکی از معتبرترین مربیان رهبری در جهان ، افسانه هایی را بازگو می کند که مانع از گرایش به نفوذ و توسعه نفوذ مردم می شوند. در کتاب الهام بخش برای عمل به نام کتاب رهبر 360 درجه ، وی به مدیران میانی نشان می دهد که چگونه از موقعیت های منحصر به فرد خود استفاده کرده و با اعمال نفوذ در همه جهات - بالا (به رئیس) ، در آن طرف (در میان همتایان خود) و پایین (به کسانی که آنها را رهبری می کنند) خود را به عنوان مدیری بی همتا معرفی نمایند.

خوانندگان می آموزند که چگونه برای غلبه بر چالش های پیش روی اکثر قریب به اتفاق متخصصان اعتماد به نفس و شایستگی را برای ورود به نقش خود به عنوان تأثیرگذار قابل توجه به دست آورند.
این کتاب در اصل فرصتهای بی پایان را برای کسانی که می خواهند خود را بالا بکشند ارائه می دهد. تأثیر این کتاب در حال حاضر بیش از آن است که فکرش را می کنید.

جان سی ماکسول نویسنده ، مربی و سخنران پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز است که بیش از 33 میلیون کتاب به پنجاه زبان فروخته است. وی به عنوان رهبر شماره 1 در تجارت و با نفوذترین متخصص رهبری در جهان شناخته شده است.

کتاب رهبر 360 درجه

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
قسمت هایی از کتاب رهبر 360 درجه (لذت متن)
اگر می خواهید از جایگاهی در داخل سازمان بر دیگران تأثیر بگذارید، مطمئنا افسانه ها و چالش هایی به شما مربوط هستند که در دو فصل قبل به آن ها اشاره کردیم. سعی کنید روزانه به یک یا چند مورد عمل کنید. حال چگونه می توانید شرایطی را برای غلبه بر این چالش ها فراهم کنید و از افسانه ها دور شوید؟ اگر یاد بگیرید چه طور بر مدیر و کارکنان خود مدیریت کنید می توانید استعداد مدیر ۳۶۰ شدن را درخود بیرورانید. هر یک از این موارد شامل اصول مختلفی است که توانایی های گوناگونی را می طلبند. مدیریت بر مدیر خود بزرگترین و مهم ترین چالش مدیر 360 درجه ای است. اکثر مدیران دوست دارند بر دیگران مدیریت کنند نه این که دیگران بر آن ها مدیریت کنند. اما بیشتر مدیران خواستار ارزشمند بودن در نظر کارکنان خود هم هستند. اگر بتوانید برای افرادی که بالاتر از شما هستند ارزش قائل شوید، بهترین شانس برای تاثیرگذاری را دارید.

نفوذ داشتن بر مدیرتان امری نیست که یک روزه حاصل شود. در حقیقت از آن جا که در جدول سازمانتان، شما بر مدیران خود نفوذی ندارید. آن ها هم حاضر نیستند تحت نفوذ کارکنان خود قرار بگیرند. در نتیجه ممکن است هرگز نتوانید بر آن ها مدیریت کنید. اما می توانید با تمرین اصول این بخش از کتاب درصد موفقیت تان را بیشتر کنید. هدف اصلی شما، حمایت از مدیریت؛ ارزش نهادن به سازمان و متمایز کردن خود از دیگر کارکنان و انجام تمام و کمال وظایفتان است. اگر این موارد را رعایت کنید. آن وقت مدیرتان متوجه می شود می تواند به شما اعتماد کند. به شما تکیه کند و به نصایح شما گوش دهد. در هر مرحله. نفوذ شما بیشتر خواهد شد و شانس شما برای مدیریت کردن بر وی بیشتر و بیشتر می شود.