کتاب مگره و شاهدان خاموش

Maigret and the reluctant ‭witnesses
ادب‍ی‍ات پ‍ل‍ی‍س‍ی ک‍لاس‍ی‍ک
کد کتاب : 85939
مترجم :
شابک : 978-9646233836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

مگره و شاهدان گریزان
Maigret and the Reluctant Witnesses
  • 27,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: هرمس هرمس
    نویسنده:
کد کتاب : 43412
مترجم :
شابک : 978-9643638597
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 153
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مگره و شاهدان گریزان اثر ژرژ سیمنون

هنگامی که رئیس یک تجارت خانوادگی قدرتمند پاریسی در رختخواب خود به قتل می رسد، مگره باید تاریک ترین رازهای خانواده را برای افشای حقیقت از هم جدا کند.

"نکته جالب این بود که به نظر می رسید اینجا هیچ غمی وجود ندارد، فقط یک دلتنگی عجیب و غریب، نوعی گیجی ناآرام..."

مگره به خانه خانواده مشهور فراخوانده می شود، جایی که برادر بزرگتر به ضرب گلوله کشته شده است. اما به محض ورود او، خانواده صف می بندند و ادعا می کنند که در زمان قتل چیزی نشنیده اند و ندیده اند. مگره باید راه خود را از طریق شبکه خانواده از دروغ ها، اسرار، و فریب انتخاب کند، و همچنین باید آنجلوت، یک نژاد دردسرساز جدید از قاضی که به پرونده وارد شده است، رسیدگی کند. و این گوسفند سیاه خانواده، ورونیک است که ممکن است کلید همه چیز را با دانشش از اعماق غرق شدن خانواده برای حفظ آبروی خود در دست داشته باشد.

مگره و شاهدان گریزان یک رمان معمایی جذاب است که به بررسی پیچیدگی های هنری می پردازد که می تواند حتی تأثیرگذارترین خانواده ها را به دام بیندازد.

کتاب مگره و شاهدان گریزان

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
نکوداشت های کتاب مگره و شاهدان گریزان
One of the greatest writers of the twentieth century
یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم
Guardian Guardian

These Maigret books are as timeless as Paris itself.
این کتاب های مگره به اندازه خود پاریس جاودانه هستند.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب مگره و شاهدان گریزان (لذت متن)
چترت را که فراموش نکردی؟ نه در دیگر داشت پشت سر مگره بسته میشد.مگره رو کرده بود سمت پله ها شالگردنت را هم بردار مادام مگره با عجله رفت شال گردن را بیاورد.تصورش را هم نمیکرد همین چند کلمه ساده چقدر روی همسرش تاثیر میگذارد و ناراحتش میکند. هنوز پاییز بود-سوم نوامبر-و هوا هنوز خیلی سرد نشده بود ولی آسمان بدجور گرفته بود و باران می بارید از آن رگبارهای بی وقفه که در مقایسه با بارانهای معمولی آن هم باران های اول صبح سیل آسا تر بود.