کتاب آنتونیا ستاره نامرئی

Invisible
کد کتاب : 85949
مترجم :
شابک : 978-6223120336
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب آنتونیا ستاره نامرئی اثر دانیل استیل

کتاب «آنتونیا، ستاره نامرئی» رمانی نوشته «دنیل استیل» است که اولین بار در سال 2022 به انتشار رسید. «آنتونیا آدامز» دوران کودکی سختی را در کنار والدینی بی رحم گذراند. مادر خودخواهش، او را در کودکی رها کرد تا به دنبال بلندپروازی هایش در سینما برود. و پدر بداخلاقش نیز او را به خاطر رفتن همسرش، مقصر می دانست. وقتی پدرش به او نگاه می کرد، فقط دختری را می دید که به اعتقاد خودش، زندگی اش را نابود کرده بود. «آنتونیا» برای جان به در بردن از این شرایط سخت و مواجه نشدن با نگاه های بی مهر پدر، یاد گرفت که از نظرها پنهان بماند. او به دنیای فیلم ها پناه برد و در طول سال های بعد، می دانست که دوست دارد فیلمنامه نویس شود. «آنتونیا» هنگام تحصیل در دانشگاه نیویورک، در تابستان فرصتی را برای کار کردن در کنار یک فیلمساز بریتانیایی معروف به دست می آورد و پس از آن، همه چیز در زندگی اش دگرگون می شود.

کتاب آنتونیا ستاره نامرئی

دانیل استیل
استیل گاهی بر روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و بیشتر رمان های او پرفروش بوده است، فرمول او در داستان نویسی اغلب، شامل خانواده های ثروتمند رو به یک بحران است، در عین حال شگردها و چرخه های متناوب دیگری در آثارش مشهود است؛ از جمله تهدید توسط عناصر تاریکی مانند زندان، تقلب، باجخواهی و خودکشی. استیل همچنین مجموعه آثاری در زمینهٔ داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه شده که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب هایش برن...
نکوداشت های کتاب آنتونیا ستاره نامرئی
An extraordinary novel.
رمانی خارق العاده.
Barnes & Noble

A riveting story about a gifted young woman who must grapple with the legacy of a troubled childhood.
داستانی مهیج درباره یک زن جوان بااستعداد که مجبور است با میراث دوران کودکی پرمشکل خود دست به گریبان باشد.
Amazon Amazon

Steel tells the story of a woman who must decide how high a price she is willing to pay to pursue her passion.
«استیل» داستان زنی را روایت می کند که باید تصمیم بگیرد برای حرکت در مسیر علاقه اش، حاضر به پرداخت چه هزینه هایی است.
Penguin Random House Penguin Random House

قسمت هایی از کتاب آنتونیا ستاره نامرئی (لذت متن)
از همان بدو تولد، دختری بود با چثه ای کوچک و اندامی ظریف. در نظر پدرش او شبیه به یک فرشته بود، با موهای فر و طلایی زیبا و چشمانی آبی تر از آبی دریا. «آنتونیا آدامز» حتی پیش از تکلم به عمق چشمان پدرش خیره می شد؛ گویی می خواست چیزی به او بگوید.

در ابتدا دختری بود شاداب و سرزنده، ولی هر چه در میدان جنگ میان پدر و مادرش رشد می کرد، بیشتر به یک دختر منزوی و گوشه گیر تبدیل می شد. می دانست چه موقع حرف بزند و چه وقت ساکت باشد اما اغلب اوقات، سکوت را ترجیح می داد.

یاد گرفته بود در سایه ها پنهان شود، ناپدید شود، خودش را آنقدر کوچک کند و ساکت بماند که پدر و مادرش فراموش کنند او در اتاق حضور دارد.