کتاب زیستن درون قلب

Living in the Heart
مدیتیشن پیشرفته
کد کتاب : 86107
مترجم :
شابک : 978-6226672627
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 141
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زیستن درون قلب اثر درونوالو ملچیزدک

مدت ها پیش از این، ما انسان ها شکلی از ارتباط و احساس را به کار می بردیم که مغز در آن به هیچ وجه دخالتی نداشت؛ بلکه از فضای مقدس درون قلب نشأت می گرفت. یافتن دوباره این مکان در جهانی که بزرگترین آمال و آرزوی آن، علم و منطق ذهن است چه سودی دارد؟ آیا من نمی دانم که در دنیایی زندگی می کنیم که احساسات و عواطف شهروندان در درجه ی دوم اهمیت قرار دارند؟ اما اساتیدم از من خواسته اند به شما یادآوری کنم که واقعا چه کسی هستید. شما فراتر از یک انسان هستید، بسیار فراتر. چون درون قلب شما مکانی وجود دارد، مکانی روحانی که در آن می توان جهان را آگاهانه بازآفرینی کرد. اگر شما واقعا خواهان آرامش روح هستید و می خواهید به خانه بازگردید، شما را به قلب زیبای خودتان دعوت می کنم. با اجازه شما، آنچه را که به من نشان داده شده است، نشانتان خواهم داد.

کتاب زیستن درون قلب

درونوالو ملچیزدک
درونوالو ملچیزدک (Drunvalo Melchizedek) (که با نام Bernard Perona در سال ۱۹۴۱ به دنیا آمد) یک نویسنده و معلم معنوی است که در سدونا، آریزونا زندگی می کند. او بعد از مطالعه در زمینه ی نشان آلفا و امگا Melchizedek در ونکور کانادا، نام درونوالو ملچیزدک را اتخاذ کرد.از زبان خودش:من در رشته ی اصلی فیزیک و رشته ی فرعی ریاضیات در دانشگاه کالیفورنیا در برکلی تحصیل کردم. فقط یک ترم دیگر داشتم تا فارغ التحصیل شوم. تصمیمم را گرفتم که مدرک نمی خواهم چون چیزی در مورد خود فیزیکدانها کشف کردم که من را از وار...
قسمت هایی از کتاب زیستن درون قلب (لذت متن)
من تقریبا به صورت اتفاقی نقطه ای اختیاری را در زندگی برای شروع داستانم انتخاب کرده ام: نه وقتی در حال مدیتیشن در جهان بالای هندسه مقدس یا مرکابا بودم بلکه در زندگی روزمره جایی که تصمیم گرفتم به زمین کمک کنم محیط زیست خود را با استفاده از تکنولوژی ذهن شفا بخشد. احساس می کنم همه ما این مسئولیت را داریم و اگر من می خواستم در مورد آن صحبت کنم هم آنطور که در برخی سخنرانی هایم صحبت کردم می بایست آن را زندگی کنم. از این رو من آغوش خود را به روی همه امکاناتی باز کردم که می توانست پیرامون اینکه چگونه میتوانم به شفای شرایط محیطی روی زمین عزیزمان کمک کنم در مسیر من قرار گیرد.
متن کتاب