کتاب وارث نبی

The Prophet's Heir
زندگی علی ابن ابیطالب (ع)
  • 15 % تخفیف
    165,000 | 140,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 86128
مترجم :
شابک : 978-6222463274
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

وارث پیامبر
The Prophet's Heir
زندگانی علی ابن ابی طالب (ع)
  • 196,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: هرمس هرمس
    نویسنده:
کد کتاب : 93844
مترجم :
شابک : 978-6004563062
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 273
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وارث نبی اثر حسن عباس

ای مالک، رعایای تو دو قسم هستند: یا برادر ایمانی تو یا همسان تو در انسانیت. آنان گاهی اشتباهاتی مرتکب می شوند و عیوبی از آنان عمدا یا سهوا پدید می آیند. قوه قضائیه باید فراتر از فشار یا نفوذ اجرایی باشد. ترک انصاف و عدالت موجب ظلم و ستم می شود. رهبر دولت باید اطمینان حاصل کند که سیستم قضایی در اجرای عدالت کاملا منصف است. بستگان و دوستان کسانی که مناصب رهبری دارند نباید اجازه داشته باشند که در صورت دست داشتن در هر جنایتی از پیگرد قانونی فرار کنند. برای ارتقای رفاه مردم فقیر بسیار مراقب باشید. نباید با آنان به غرور برخورد کنید. به یاد داشته باشید که شما مسئول مراقبت از کسانی هستید که دسترسی به شما ندارند و در وضعیت بدی هستند (به دلیل فقر یا بیماری). شما باید مایه آسایش، عشق و احترام آنها باشید. ویرانی زمین تنها از طریق فقر ساکنان آن به وجود می آید. و فقر و تنگدستی ساکنان آن تنها زمانی رخ می دهد که میل به جمع آوری ثروت بر روح حاکمان یک دولت شروع شود و این از طریق درآمدهای جمع آوری شده از مالیات دهندگان رخ خواهد داد. بنابراین باید به باروری زمین بیشتر از جمع آوری مالیات اهمیت داد. زیرا ظرفیت واقعی مالیات مردم بر اساس حاصلخیزی زمین و تجارت موفق محاسبه می شود.

کتاب وارث نبی

حسن عباس
حسن عباس، متولد 1969 ، استاد برجسته روابط بین‌الملل در مرکز مطالعات استراتژیک آسیای جنوبی شرق نزدیک (NESA)، در دانشگاه دفاع ملی در واشنگتن دی سی است. او همچنین به عنوان مشاور ارشد در برنامه دانشگاه هاروارد در زمینه تشیع و امور جهانی در مرکز امور بین الملل Weatherhead فعالیت می کند.او پیش از این به عنوان استاد و رئیس گروه در کالج امور امنیت بین‌الملل دانشگاه دفاع ملی (2011-2019) و به عنوان استاد برجسته Quaid i Azam در دانشگاه کلمبیا (2009-2011) خدمت کرد.او دارای مدرک دکترا و MALD از ...
قسمت هایی از کتاب وارث نبی (لذت متن)
عبدالمطلب مسئولیت ارائه آب زمزم به زائران را به عهده گرفت. بنی هاشم تحت رهبری او خود را وقف این افتخار منحصر به فرد کردند. حسادت هایی که قبلا در قبایل رقیب قریش در حال شکل گیری بودند تنها با این چرخش حوادث تشدید شد. انحصار وی بر زمزم به چالش کشیده شد اما فایده ای نداشت.
متن کتاب