کتاب کتاب و صراحی

Ketab
کد کتاب : 86146
شابک : 978-6227006940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 225
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب و صراحی اثر سید علی کاشفی خوانساری

کتاب و صراحی، مجموعه مقالات و نقدهای سید علی کاشفی خوانساری است که سال ها در حوزه‌ی نقد، نوشتن مقاله و بررسی آثار کودک و نوجوان و بزرگسال قلم زده است و از کارشناسان مطرح ادبیات داستانی ایران است.
کتاب و صراحی جدیدترین اثر اوست که در قالب نقد و بررسی آثار، از انتشارات قصه باران منتشر شده است.
در این مجموعه آثار نویسندگان زیر به چشم می‌خورد:
جلال آل احمد
شیوا ارسطویی
نیل پستمن
راضیه تجار
مهدی حجوانی
ابراهیم حسن بیگی
قدمعلی سرامی
سید مهدی شجاعی
عبدالعلی دستغیب
فرید قاسمی
و دیگران....

کتاب کتاب و صراحی

سید علی کاشفی خوانساری
سید علی کاشفی خوانساری (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۰ در تهران) نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار ایرانی است. او سردبیر فصلنامهٔ نقد کتاب کودک و نوجوان و سروش نوجوان است. از جمله آثار برجستهٔ او می‌توان به روزنامه‌جات عهد بوق، دعواهای ادبی، لالایی‌های لالیلایی و سروده‌های پس از مرگ اشاره کرد.سید علی کاشفی خوانساری در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. پدرش، سید رضا کاشفی، مترجم زبان آلمانی و از اعضای برجستهٔ انجمن اسلامی دانشجویان مقیم اروپا و مادرش، اقدس طیب، وکیل پایه یک دادگستری بود. ...
قسمت هایی از کتاب و صراحی (لذت متن)
به نظر شما اگر طی یک نظرخواهی از دانشجویان ، دانش آموزان و علاقه مندان به مطالعه و عموم مردم بخواهیم که یک سفرنامه را نام ببرند پاسخ ایشان چیست؟ بیشترین پاسخ سفرنامه ناصرخسرو خواهد بود و پس از آن؟ به گمان و باور من «خسی در میقات» دومین سفرنامه نامدار فارسی در میان ایرانیان روزگار ماست و این بسی مایه شگفتی است که گونه ای ادبی که با هرودوت و حتی پیش از آن آغاز شده و در ادبیات فارسی طی قرون متمادی صدها اثر منظوم و منثور را در برگرفته با نام سفرنامه ای از قصه نویسی معاصر شناخته می شود.
متن کتاب