کتاب انتقام معجزه آسا

The Miraculous Revenge
کد کتاب : 86209
مترجم :
شابک : 978-6227006247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 58
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1934
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انتقام معجزه آسا اثر جورج برنارد شاو

زبان جرج برنارد شاو معمولا گزنده و انتقاد کننده است. این کتاب یک داستان بلند از برنارد شاو برنده جایزه نوبل ادبیات است که عمدتا او را با نمایشنامه نویسی می شناسند. در این داستان شاو با زبانی طنز بسیاری از افراد و محیط پیرامون و به ویژه کلیسا را مورد نقد قرار داده است و این کتاب با ترجمه بهارک برزین تقدیم نگاه شما می شود.
این کتاب ماجرای شایعه ای است که در روستایی پیچیده شده است. کشیش می گوید که به خواست خدا جنازه ای در دهکده از مکانی به مکان دیگر منتقل شده است. فردی مامور می شود تا صحت این ماجرا را به طور مخفیانه مورد تحقیق قرار دهد.
گفتنی است این اثر برای اولین بار در ایران ترجمه شده است.

کتاب انتقام معجزه آسا

جورج برنارد شاو
جورج برنارد شاو، زاده ی 26 جولای 1856 و درگذشته ی 2 نوامبر 1950، نمایشنامه نویس، منتقد و فعال سیاسی ایرلندی بود که در سال 1925، موفق به کسب جایزه ی نوبل ادبیات شد. شاو در دوبلین به دنیا آمد و در سال 1876 به لندن مهاجرت کرد. او در این شهر برای تبدیل شدن به نویسنده ای شناخته شده با مشکلات زیادی رو به رو بود و به شکل خودآموز به تحصیل علم می پرداخت. شاو در اواسط دهه ی 1880 میلادی به منتقدی صاحب نظر در حوزه ی تئاتر و موسیقی تبدیل شد. او تحت تأثیر هنریک ایبسن، تلاش می کرد تا رئالیسم جدیدی را وارد ن...