کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم

Training Manual for Behavior Technicians Working with Individuals with Autism
(روش ABA)
کد کتاب : 50580
مترجم :

شابک : 978-6008127666
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کتابچه آموزشی برای متخصصین رفتارگرایی
Training Manual for Behavior Technicians Working with Individuals with Autism
(که با افراد مبتلا به اوتیسم کار می کنند)
کد کتاب : 86280
مترجم :

شابک : ‫‬‮‭978-6003095502
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم اثر جاناتان کاربکس

کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم یک کتابچه راهنمای عملی و منبع حرفه ای مداوم برای کارکنان خط مقدم است که تحت آموزش قرار می گیرند تا تکنسین های رفتار ثبت شده (RBT) شوند. RBT گواهینامه توصیه شده هیئت صدور گواهینامه تحلیلگر رفتار (BACB) برای کارکنان سطح ابتدایی است که خدمات تحلیل رفتار را اجرا می کنند. این راهنما تکمیل کننده آموزش 40 ساعته برای RBT ها است و به افرادی که دوره آموزشی را تکمیل کرده اند کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه خود آماده شوند. به دنبال فهرست وظایف RBT که توسط BACB ارائه شده است، خواننده را وادار می کند تا نمونه های جدیدی از مفاهیم تسلط یافته و تصاویر زندگی واقعی تولید کند.
کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم نیز:

جزئیات اصول اندازه گیری و جمع آوری داده ها ارزیابی رفتار و محیط را معرفی می کند
کسب مهارت ها و روش های آموزشی مرتبط را توضیح می دهد
برنامه های کاهش رفتار را پوشش می دهد
شامل اسناد و اطلاعات برنامه ریزی است
به اخلاق و رفتار حرفه ای نگاه می کند.

کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم

جاناتان کاربکس
جاناتان تاربکس (Jonathan Tarbox)، مدیر کارشناسی ارشد برنامه تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، و همچنین مدیر تحقیقات در FirstSteps برای کودکان است.
دسته بندی های کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم
قسمت هایی از کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم (لذت متن)
در این بخش، تعاریف تخصصی مختصر و مثال هایی از مفاهیم و اصول پایه که برای آموزش شما ضروری است، فراهم شده است. به یاد داشته باشید که این فهرست، تمام مفاهیم و اصول ABA را به طور جامع در بر نمی گیرد، بلکه فقط حاوی مهمترین اصولی است که برای فهم شما از محتوای این کتاب مهم خواهند بود. اگر بعد از خواندن این بخش احساس کردید که این اصطلاحات را به طور کامل متوجه نشده اید، نگران نباشید. اینجا فقط مقدمه ای مختصر از این اصطلاحات آورده شده است و به طور کامل در این کتاب به آنها خواهیم پرداخت. برای اینکه این بخش را بیشتر یاد بگیرید، توصیه می کنیم که از اصطلاحات زیر، فلش کارتهایی تهیه کنید و آنها را با یک کارآموز دیگر تمرین کنید. شما باید زمان زیادی را صرف تمرین و مطالعه با یکدیگر کنید تا به تسلط کافی برسید. یک روش خوب برای تسلط یافتن به این اصطلاحات، انجام چهار نوع تمرین زیر است. به نحوی که یک کارآموز بخش اول و کارآموز دیگر بخش دوم را بگوید: ۱) اصطلاح تعریف؛ ۲) تعریف اصطلاح؛ ۳) اصطلاح-مثال: ۴) مثال-اصطلاح. به تمرین کردن ادامه دهید تا زمانی که هر دو نفر شما بتوانید به سرعت و بادقت هر چهار نوع تمرین را انجام داده و تمرین ۳ و ۴ را با مثال های جدیدی که خودتان می سازید تکرار کنید. به این معنا که شما مثال های جدیدی از اصطلاحات بزنید و وقتی طرف مقابلتان مثالی میزند که تا به حال نشنیده اید، تشخیص دهید که مربوط به کدام اصطلاح است.