کتاب هنر اندیشیدن

Thinking for a change : 11 ways highly successful people approach life and work
کد کتاب : 8630
مترجم :
شابک : 978-9641700074
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر اندیشیدن اثر جان سی ماکسول

در قلب کتاب درخشان و الهام بخش جان سی. ماکسول یک فرض ساده وجود دارد: برای اینکه در زندگی خوب عمل کنیم، ابتدا باید خوب فکر کنیم. اما آیا واقعا می توانیم عادات ذهنی جدیدی را یاد بگیریم؟

کتاب "هنر اندیشیدن" برای تغییر با یک "بله" قاطع به آن پاسخ می دهد - و نشان می دهد که چگونه تغییر تفکر شما واقعا می تواند زندگی شما را تغییر دهد. این کتاب توانمند با تکیه بر گفتار و کردار بسیاری از بزرگ‌ترین رهبران جهان و با استفاده از آزمون‌های تعاملی، به شما کمک می‌کند تا سبک تفکر خود را ارزیابی کنید. کتاب هنر اندیشیدن شما را به موارد جدید راهنمایی میکند و گام به گام رازهای زیر را به شما آموزش می‌دهد: تفکر تصویری بزرگ -- دیدن جهان فراتر از نیازهای خود و اینکه این عمل چگونه به ایده های بزرگ منجر می شود. تفکر متمرکز -- از بین بردن درهم و برهمی ذهنی و حواس پرتی برای درک کامل پتانسیل خود. تفکر خلاق -- بیرون آمدن از "جعبه" و ایجاد پیشرفت‌ها. تفکر مشترک -- کار کردن با دیگران برای ترکیب نتایج. - تفکر بازتابی - نگاه کردن به گذشته برای به دست آوردن درک بهتر از آینده ... و خیلی بیشتر. در اینجا مورد اعتمادترین و تحسین برانگیزترین معلم انگیزشی آمریکا اساس موفقیت و تغییر خود را بررسی می کند. کتاب هنر اندیشیدن برای تغییر یک آغازگر منحصر به فرد است نه در مورد اینکه به چه چیزی فکر کنید، بلکه چگونه از یکی از گرانبهاترین دارایی خود به بهترین شکل استفاده کنید: یعنی ذهن خود.

کتاب هنر اندیشیدن

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...