کتاب سرزمین بچه های ضرردار (1)

Sarzamine bachehaye zarar dar
فرار از زندان
کد کتاب : 86388
شابک : 978-6222044497
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین بچه های ضرردار (1) اثر شاهرخ گیوا (شاهرخ مرزوقی)

جان، توکا، گیل، و گیو چهار تا دوست باحال عجیب‌غریب هستند. دوست‌هایی که می‌خواهند با کمک همه‌ی بچه‌های کره‌ی زمین، دنیایی مخصوص خودشان اختراع کنند؛ یک دنیای هیجان‌انگیز که فقط مال بچه‌هاست. دنیای گنده‌‌ و باحالی که می‌شود توی آن بی‌نهایت ورجه‌وورجه کرد و کارهای فوق‌العاده انجام داد.
جان و توکا و گیل و گیو توی پارک بازی زندگی می‌کنند. پارک آن‌ها خیلی درب‌و‌داغان شده. حالا آن‌ها مجبورند که وسایل پارک را تعمیر کنند. برای این کار لازم است که از شهردار کمک بگیرند. ولی شهردار هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌کند. بنابراین جان و توکا تصمیم می‌گیرند که در انتخابات آینده‌ی شهر شرکت کنند و خودشان شهردار بشوند. آن‌ها با کمک گیل و گیو کارهای هیجان‌انگیزی می‌کنند و خیلی زود یک‌عالمه طرف‌دار پیدا می‌کنند. اما شهردار و غولتشن‌ها هم بیکار نمی‌نشینند و دردسرهای

کتاب سرزمین بچه های ضرردار (1)

شاهرخ گیوا (شاهرخ مرزوقی)
شاهرخ گیوا در سال ۱۳۵۵ متولد شده است.«شاهرخ مرزوقی» که با نام «شاهرخ گیوا» نیز می‌نویسد، نویسنده معاصر است. از وی رمان‌های «اندوه مونالیزا»، «مونالیزای منتشر»، «مسیح، سین، فنجان قهوه و سیگار نیم‌سوخته»، «فیل پاگنده»، «فیل تنبل»، «فیل چشم‌قشنگ»، «فیل سرگنده» و «فیل‌ها» به چاپ رسیده است.